Vähentäkää vauhtia.Kilpi moottoritiellä Koskenkylässä.
Minkä takia?
Pesiikö ne linnut nykyään moottoritiellä?
Mitä se auttaa vähentää 120 kilometristä 80km.
Jos pesä on ajoradalla niin paskaksi menee kuitenkin.
Lintujen pesintäaika
3
1066
Vastaukset
- Nimetön
No kun joku tutkijan retku on saanut moisen esityksen läpi ja on sitä kautta onnistunut työllistämään itse itsensä moisella hulluudella. Varmaan seurailee ja mittailee siellä koko kyseisen ajan aina ja loput vuodesta sitten kirjoittaa jotain haistapaskaraporttia, jota kukaan ei koskaan lue.
- amis poika
silloin en viivy kovin kauaa kyseisellä pätkällä, verrattuna 80-100 km/h ajaviin.
Kysymykseni onkin= kuka nyt on väärässä..
Minä-----297 km/h vai mummeli----- 78,5 km/h..
Sitäpaitsi siinähän on ne betoniaidat meluesteinä, sun muina..- Luomakunnan kruunu
Mitäs sitä suotta mistään luonnosta ja eläimistä välittää, pääasiahan on, että itse saan kaahata autollani missä haluan ja miten kovaa haluan, muusta viis!
...Ja oiskohan tuo rajoitus lisääntyvän melun takia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997