lyhyesti kysyisin millainen on rapumies luonteeltaan? erään rapumiehen tunnen,kehuu itseään,välillä pisteliäs puheissaan.kertokaa te joilla on kokemuksia.mielestäni rapu osaa olla oikukas,en täysin ole päässyt selville rapumiehen luonteesta.
rapumiehen luonne
4
2687
Vastaukset
- bcxbgfujy
lue tosta alempaa "rapumiehen suuttumukset ja arki"...
- taaasss
tätä. Lukekaa jo noita aiemmin kirjoitettuja!!!!
- qwerb
oikeudenmukainen,hyvämuistinen,tunteellinen,romantikko. - liian herkkä,liian riippuvainen perheestään,koston halu,ajattelee paljon menneitä,oikukas. siinä päällimmäiset....
- löytyy
tosin oon löytäny saman elementin kalan joka tykkää musta kaikkeni vikoineni ja muiden asioiden puolesta.rapu kala jees.tanssitaa yhres ja kävellään..tosi ymmärtäväinen hlö=lähihoitaja tekee hyvää mulle..ps.oon ollu kaikkee alla mainittua mut voi sitä muuttuakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807