Miksi vittusa te kuunntelete tällästä paskaa homopopia ne kaikki homoja.Äänestäkää Tsekkiä se on paras siinä on asnetta se on hard rockia ja se on vittun hyvä
The Ark on paska
Tsekki fani
2
602
Vastaukset
- heteropentu/kaappihomo
kirjoittamaan!
- Puupää oletkin!
Olet ensin kuunnellut bändiä ja sitten tulet mellastamaan tälle palstalle vajavaisella kirjoitustaidollasi.
Eikö sinulla, peräkammarin pojalla, muuta tekemistä ole?
Itse en kuulu The Arkin faneihin tms., mutten ala sitä haukkumaankaan. Musiikkia siinä missä muutkin ja biisien teko vaatii aika paljon lahjakkuutta ja taitoa, johon sinä, vääräsäärinen petiinpissaaja, et pysty.
Ja jos tuo tekstisi oli älysi vaativin ponnistus, niin mene muualle hiostamaan persettäsi, tyhmän ihmisen poika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728