Suvirannassa ensimmäinen motoristien kokoontuminen torstaina 26.04.2007!!!!
Motoristit Suvirantaan!!!!
6
2607
Vastaukset
- tietää...
Jaahas, Suvirannan kausi alkaa, mukava tietää! Olen yrittänyt katella aikataulua Suvirannan kotisivuilta, mutta eipä taida ole sivuja vähään aikaan päivitetty...
- ei oo tiatoo
Missä on suviranta? Milloin ja miksi sinne kannattaisi mopoilla?
- Moto....................Xi
ei oo tiatoo kirjoitti:
Missä on suviranta? Milloin ja miksi sinne kannattaisi mopoilla?
Suviranta sijaitsee Turengissa. Löytyy enirosta suviranta nimellä Kesätavintola suviranta.
Yleensä torstaisin siellä käy jopa 1000 motoristia illassa. Mukaan vaan! - Honda CB50
Moto....................Xi kirjoitti:
Suviranta sijaitsee Turengissa. Löytyy enirosta suviranta nimellä Kesätavintola suviranta.
Yleensä torstaisin siellä käy jopa 1000 motoristia illassa. Mukaan vaan!..olen kuullut vain kuudesta sadasta. Mutta väliäkö hällä kun tunnelma on hyvä. Tänään aion avata siellä suvirantakauteni :)
- 780 kpl
Honda CB50 kirjoitti:
..olen kuullut vain kuudesta sadasta. Mutta väliäkö hällä kun tunnelma on hyvä. Tänään aion avata siellä suvirantakauteni :)
Kyllä tonnikin menee pian rikki. Hyvä meininki ja ihan hieno paikka.
- hornetti85
780 kpl kirjoitti:
Kyllä tonnikin menee pian rikki. Hyvä meininki ja ihan hieno paikka.
Tänään sitten joukolla suvirantaan kokoontumiseen. 900 meni näköjään rikki juhannuksen jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010