Siis ongelma on seuraava:
Talooni tunkeutui keskiyöllä pesukarhu, jonka nimi oli Rosvo-Roope. Varashälyttimet eivät toimineet. Eläinsuojeluyhdistyksen numero on HÄVINNYT! Mitä teen? Varastaako tämä Rosvo-Roope mitään tai tekeekö se tuhojaan? Voiko koirani kuolla, se on hyökännyt Rosvo-Roopen kimppuun?
Rosvo-Roope?
6
597
Vastaukset
- SUVI
se vaan käy roskiksella ja sotkee hirveesti ja lähtee pois ei se mitään muuta tee...ainakaan mulla
- wanha tuttu!!
se tosin herättää nukkuvat simisi,jos se sattuu hyökkäämään yöllä roskiksen kimppuun..
eihän se muuta harmia aiheuta,mutta ainahan voit poistaa häirikön move_objects :lla
- Aino
Eläinsuojeluyhdistys on minulla ainakin tehonnut lähinnä haisunäätäongelmiin.. eli jos haisunäätää ei ole tontilla, ei eläinsuojeluyhdistyksen numero näy valikossa.
"move_objects on" on nerokas tapa päästä eroon tuosta pesukarhusta, sillä minusta ainakin on raivostuttavaa kun simini heräävät keskellä yötä ja todella kiukkuisina. :P
Koiralle ei käy kuinkaan, vaikka se vähän nahistelisi roopen kanssa. :)- Voi ei! Rosvot valtaa talon!
Pesukarhu on tontilla (näen sen itse) mutta numeroa ei ole!
Noh, koirani hätisti sen, ja kiitos kaikille vastanneille:)! - Aino
Voi ei! Rosvot valtaa talon! kirjoitti:
Pesukarhu on tontilla (näen sen itse) mutta numeroa ei ole!
Noh, koirani hätisti sen, ja kiitos kaikille vastanneille:)!Nimenomaan. PESUKARHU ei ole minulla tuonut puhelimen valikkoon eläinsuojeluyhdistyksen numeroa, mutta HAISUNÄÄTÄ on. :)
- Anonyymi
Rosvo Roope: Jos pierette mun suuhuni, niin saatan kertoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860