Duakt

silmät vuotaa

auttaako Duakt silmäoireisiin?

9

2478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • indikaatioihin eivät

kuulu silmäoireet.

• että "ei auta"

tuo edellinen vastaus varmaan tarkoittaa sitten suomeksi että EI auta silmäoireisiin!

VOis kai sitä selvää suomen kieltä käyttää noin yksinkertaista asiaa ilmaistessa, eiks vaan? Kiva että vastasit, silti. Arvelen kuitenkin että se Duactista kysyjä ei välttämättä tullut sen viisaammaksi asiasta vastauksestasi.

Eli, pliiz, på finska jos on selkeää määritellä jokin lääketieteellinenkin asia.
        Indikaatio= _______ suomeksi

ps. jälkikirjoitus: se Duact on oikein hyvä nuhaan, helpottanut elämääni tässä useamman päivän.

• ole laisinkaan
        että "ei auta" kirjoitti:

tuo edellinen vastaus varmaan tarkoittaa sitten suomeksi että EI auta silmäoireisiin!

VOis kai sitä selvää suomen kieltä käyttää noin yksinkertaista asiaa ilmaistessa, eiks vaan? Kiva että vastasit, silti. Arvelen kuitenkin että se Duactista kysyjä ei välttämättä tullut sen viisaammaksi asiasta vastauksestasi.

Eli, pliiz, på finska jos on selkeää määritellä jokin lääketieteellinenkin asia.
        Indikaatio= _______ suomeksi

ps. jälkikirjoitus: se Duact on oikein hyvä nuhaan, helpottanut elämääni tässä useamman päivän.

silmäoireet. Inkidikaatio=käyttötarkoitus.

• Duact auttanut
        ole laisinkaan kirjoitti:

silmäoireet. Inkidikaatio=käyttötarkoitus.

Mulla ainakin duact on auttanut silmäoireisiin. Ei punoita, ei vuoda.

• Tiedän kyllä

allergiaoireisiin kuivattaen tehokkaasti nenää ja silmiä, mutta valitettavasti myös kurkkua.

Ikävä kyllä, koska Duact on mm. kiellettyjen doping-aineiden listalle kuuluvaa pseudoefedriiniä, se voi muutaman päivän käytön jälkeen saada käytäjän ns. kilahtelemaan miten ja missä sattuu. Siksi ohjeissa on, ettei sitä saa käyttää kuin max. viikon.

Mutta mahtava flunssalääke myös pitempiaikaisessa käytössä.

• ei sopinut mulle

Varmaan vaikuttava lääke sopii joillekin muttei lainkaan mulle. Se vaikutti tasapainoelimeen, mua huippasi ja hermostutti.
        Lopetin parin päivän käytön jälkeen.

• Moniallerginen

Ei riitä eikä todellakaan kuivata.Mä syön kolmea allergialääkettä ja silti nokka vuotaa

• :'D

Ai miten kilahtelemaan :D

• Tiedän kyllä
        :'D kirjoitti:

Ai miten kilahtelemaan :D

kilareita eli raivokohtauksia aivan mitättömistä aiheista. Duact kun aiheutti mulle hyvin oudon "surisevan tunteen päässä". Ei tod. ollut kivaa, vaikka nenä lakkasikin valumasta :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe