Kymco?

super8-kuume

Onko jollakulla kokemusta yleensäkin Kymco skoottereista.. Onko ollu esim. paljo vikoja tai lähteekö pakkasella ollenkaan käyntiin.. Oon himonnu tuota Super8:a jo kauan ja oottelen että se tulee maahan.. Jos jollakulla on kuitenki jotain huonoa Kymcoista niin eikun vastaatte tähän niin mietin sitte uuestaan kun oon vähän viisaampi..

4

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no minäb

joo mulla on kymco agility 50 ja se hajos 2800km kohalla mutta sain takuuta vastaan uuden tilalle.kyllä nää kymkon skootterit ovat melko hyviä,mutta jos virittää haluu niin sitten kyllä minä ottaisin jonkun 2-tahtisen skootterin en kymcoo

• sgreyhb

Itelläni on tuo kymco zx super fever. Talvella lähtee hyvin käyntiin kerta polkasulla ja välillä lähtee ihan startistakin. Tuo super fever on hirmu nopea kiihtymään eikä siihen sen takia tehoja tarvi kovin lisätä. itelläni on vaan se vika että kaasarin säädökset on huonosti eikä se nyt taho oikeen lähtä käyntiin ja tulppa siitä kastuu nopeesti. Kyllä nuo kymcot kiinanmopot voittaa ja ovat kilpailu kykyisiä japania vastaan. Eli kyllä tuo kymco monet muut skodet voittaa. Kymco on varma peli mut vikojakin kyllä löytyy esim. mun kymcolla on ajettu päälle 17000km ja eipä siinä oo sen kummemmin mitään remonttii oo ollu ku kone remppa jossa porattiin pytty, ku edellinen omistaja oli ajanu jossakin hiekkateillä ja päästäny hiekkaa koneeseen. jos Kymcoo haluut on se melko varmatoiminen ja pitkä ikäinen näin skootteriksi.

• super 9 ajellu
        sgreyhb kirjoitti:

Itelläni on tuo kymco zx super fever. Talvella lähtee hyvin käyntiin kerta polkasulla ja välillä lähtee ihan startistakin. Tuo super fever on hirmu nopea kiihtymään eikä siihen sen takia tehoja tarvi kovin lisätä. itelläni on vaan se vika että kaasarin säädökset on huonosti eikä se nyt taho oikeen lähtä käyntiin ja tulppa siitä kastuu nopeesti. Kyllä nuo kymcot kiinanmopot voittaa ja ovat kilpailu kykyisiä japania vastaan. Eli kyllä tuo kymco monet muut skodet voittaa. Kymco on varma peli mut vikojakin kyllä löytyy esim. mun kymcolla on ajettu päälle 17000km ja eipä siinä oo sen kummemmin mitään remonttii oo ollu ku kone remppa jossa porattiin pytty, ku edellinen omistaja oli ajanu jossakin hiekkateillä ja päästäny hiekkaa koneeseen. jos Kymcoo haluut on se melko varmatoiminen ja pitkä ikäinen näin skootteriksi.

oon ajellu tommosella super 9 parisen vuotta ja voin sanoa että se on hyvä vehe, 2 tahti ja kiihtyy vakioksi hyvin! ja toi sgreyhb,n kommentti kertoi hyvin kymcon kestävyydestä, kaikista vähiten vikoja

• josuki

super fever
      täyttänyt odotukset

työnnetty 0 km 16000 km ajettu
      bensaa ja 2-tahti öljyä vain haettu
      niin myöskin tulpat vaihdettu

moottorihan se "sydän on"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6099
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5573
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3144
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2427
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2168
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    Aihe