http://www.disney.fi/Publishing/Witchmagazine/fun/ascendent.htm
Etsi nouseva merkkisi helposti
6
3925
Vastaukset
- merkkia
oikeaa merkkiä...esim minulle antoi nousevaksi vesimiehen vaikka olen kauris nousevalta merkiltäni...
- virheelline...
antoi kaksoset kun rapu
- kilkkuri
tuohon sivustoon.Nimittäin ainakin minulle astro.com ja astro.fi näyttävät kaksosen nousevaksi ja antamasi saitti väittää kaloja.Luulenpa,että ei taida olla astrologin tekemät saitit sen vertaa epäilyttävää..
- Nikki*
Väärin näyttää mullekin. Kaksonen on nouseva ja Härkää tarjoaa. www.astro.fi sieltä löytyy hyvin nousevat ja muut ja OIKEIN.
- Vilja
Nikki* kirjoitti:
Väärin näyttää mullekin. Kaksonen on nouseva ja Härkää tarjoaa. www.astro.fi sieltä löytyy hyvin nousevat ja muut ja OIKEIN.
kaksosta tarjottiin minullekkin ja rapu minulla nousee , sinne vaan astro fi:n sivuille ja löytyy oikea nousumerkki . Terv-Vilja
Hauskat sivut ulkoasultaan
- nouseva skorppari
kun linkin koneen mukaan olisin vaaka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777