Olen perheellinen nelikymppinen nainen, ja nyt sydämeni sykkii itseäni varmaan parikymmentä vuotta nuoremmalle pörröpäiselle miehenpuolikkaalle. Näen häntä töissä ja joskus harrastuksissakin, en käsitä miksi tunnen vetoa juuri häntä kohtaan, sydän vetää sataa, kun vain ajattelenkin häntä.
Toivottavasti tämä on vain kevättä rinnassa, eihän tästä voi mitään tulla, mutta tuntuu silti ihan hullulta. Tuskin jaksan odottaa maanantaihin.
Olen ihastunut
2
1188
Vastaukset
- ja ja mies
Ota kaikki irti ihastumisestasi, sillä rakkaudentunteet ovat hapetusta aivoille.
Itse olen varattu mies, mut silti hupsutuksia joskus tulee.
Vaimollakin on lapsuudenaikaisia miesperhetuttujaan. Eivät ole minulta pois. - s64
Minullekkin tapahtui viime syksyn puolella ihan samoin.(Mies 33-v,minä 42-v )Koskaan emme tule uudemman kerran varmaan törmäämään toisiimme,kaksi kertaa riitti pistämään kyllä tunnepuolen ikimuistoisen sekaisin.
Jo 9 kk:tta tapahtuneesta ja todella vaikeaa unohtaa.Nauti tunteesta täysin rinnoin,harvemmin tällä iällä jalat menee totaalisesti alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077