Siis muuten olen ihan tyytyväinen tohon agility 50:sen muotoiluun, vm -07, mutta takaroiskeläppä on aikasta kauhee. Näyttäis et on asennettu jälkeenpäin, koska siinä on myös lokari takapyörän päällä. Siispä saisinko jostain pienen laatan tai jonkun pohjan rekisterikilvelle, jotta sen ison ruman läpän vois heittää hittoo, vai täytyykö ite työstää..?
Agilityn takaroiskeläppä
3
767
Vastaukset
- no minäb
ota se loksu pois ja poraa kilpeen reiät samaan kohtaan ku siinä on reiät kun otat lokarin poies.ei tarttee mitään alkaa säättää
- mesetti
Ainoa vaan että heittää sateella vettä selkään oikein kunnolla, itse ratkaisin sen leikkaamalla roiskeläppäkumista 15 cm jatkopalan pyörän päällä olevaan lokariin ja laitoin popniitillä kiinni, muotoilin saman malliseksi kuin alla oleva lokari, ei se mikään komea ole mutta ajaa asiansa, ei lennä paska selkään.
- heikki
Taivuta ja muotoile semmonen melkein L muotoinen kappale muovista
ja kiinitä rekisterikilven alla niillä omilla
pultilla.
ei räisky kura lampulle ja siistin näköinen
Itse tein mustasta muovista lämmitämällä
ja muotoilin
sähköp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666