tulossa uutta materiaalia. itse toivon Halforita soolo levyä. sen verran kovia on Halfordin soolot kuin viimeisin Judas Priets levy.
onko Judas Priest tai Halfordilta
4
389
Vastaukset
- halli itte
käys kattomassa rob halfordin kotisivuilta. Niiden levyjä ei juuri suomen kaupasta saa. Itsellä on kaksi uusin kokoelma ja Crusible.Toivottavasti näkee bändin livenä myös suomessa. Judas Priestin keikalla olin viimex Tampereella.
- ???
Ei saa Suomesta? Itse olen ostanut niitä niinkin eksoottisista ja harvinaisiin levyihin erikoistuneista paikoista kuin Prisma ja Anttila.
??? kirjoitti:
Ei saa Suomesta? Itse olen ostanut niitä niinkin eksoottisista ja harvinaisiin levyihin erikoistuneista paikoista kuin Prisma ja Anttila.
RIP Anttila. Siellä tuli joskus itsekin asioitua. Kävin katselemassa sieltä mm. neulelankoja.
- Ilpo Mäki
Priestin "pojat" hioo parhaillaan teemalevyä aiheesta Nostradamus. Saattaapi olla peräti tupla.
Mielestäni Priest pudotti tasoaan Ripperin lähdön/potkujen jälkeen. Ei se lauluista kiinni ole mutta jotenkin tuntuvat väsähtäneen. Jos vertaa esim. Lontoo live DVD:tä ja tätä uusinta Japanin maan taltiointia, niin kyllä siinä eroa on soitto tatsissa. Atakkia ja jämptiyttä puuttuu nykyään. Muutenkin se olisi ollut kaikkien kannalta parempi pitää Ripper Priestissä ja Metal God ihan ittekseen vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707