Millaisia kokemuksia viihde-elektroniikan ostosta (MP3-soittimet, puhelimet, tietokonetarvikkeet yms.) Pekingistä?
Onko piraattituotteista tai tuntemattomista merkeistä mihinkään vai menevätkö heti rikki? Ja sitten vielä kyselisin, että miten matkapuhelimet toimivat Suomessa ja millä esim. niiden ja MP3-soittimien lataus onnistuu Suomessa?
Sen verran olen etukäteen saanut selville, että hyvä paikka elektroniikan ostoon on ilmeisesti yliopiston läheisyydessä oleva Zhongguancun Market. Millähän sinne pääsee helpoiten? Onko metroasemaa lähettyvillä tai osaavatko taksikuskit perille sanomalla "Zhongguancun"?
Elektroniikan osto Pekingissä
5
1052
Vastaukset
- Yang
Soittimen, taisi olla Newman- merkkinen, vielä toimii ja on puolisen vuotta sitten ostettu kiinasta.
- että...
Miten soittimen akun lataaminen hoituu? Tuliko mukana ihan Suomenkin pistorasioissa toimiva laturi?
- shanghaista
että... kirjoitti:
Miten soittimen akun lataaminen hoituu? Tuliko mukana ihan Suomenkin pistorasioissa toimiva laturi?
En ole ko. laitteen ostaja, mutta kiinan pistorasiat eivat ole samanalaiset kuin Suomessa. Kannattaa ostaa adapteri, saa esim. lentokentilta... ja viela sellainen multi-versio, jota voi kayttaa vahan missa maassa ja minkamaalisten laitteiden kanssa. On toiminut meilla...
- Yang
että... kirjoitti:
Kautta,mukana oli Mp3 liitäntäjohto, joten sillä onnistuu.
että... kirjoitti:
pistorasi ehk osta jälkikäde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738