Elikkä minkä näköisiä miesten kynsien kuuluu olla? Itse olen pureskellut monia vuosia, ja nyt olen sanut kasvatettua pitkäksi. ongelma on että miten ne leikkaa/muotoilen. Näyttää vähän naisten kynneltä nyt. :D Lyhyemmät ois paremmat? laittakaa vaikka kuvia, ja mitä mielt ite ootte.
Miesten kynnet
4
445
Vastaukset
- lyhyet kiitos
Leikkaa/viilaa ihan lyhyeksi. Aika lailla mikään ei oo ällöttävämpää kun pitkähköt kynnet miehellä! http://www.vetmed.ucdavis.edu/vetext/INF-PO_Forum/hands/hands-cir.jpg
- Minttu.
Jokainen tietysti pitää sellaisena, kun haluaa/saa kasvamaan. Mutta ei luulisi ketään häiritsevän, jos ei ole paljon yli sormenpään, tosin esim. kitaristeilla on jonkin verran pitempiäkin.
Lyhyempi kynsiä vaativat saattavat olla vain kateellisia? - Anonyymi
Sormenpäät näyttää rumalta jos on lyhyet kynnet
- Anonyymi
Minä katson aina ensimmäiseksi miehen kädet. Siistit kädet ja lyhyet kynnet on ehdoton vaatimus lähemmälle tuttavuudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840