tässä sitä taas ollaan
kuulilaakerit
6
1065
Vastaukset
- Gnusmas
Joo, mulla on palvessa kans...
- KALA
mitäs meinaat että palvessa kans. minä en pysy murteissa.
- polvi
KALA kirjoitti:
mitäs meinaat että palvessa kans. minä en pysy murteissa.
Mitä meinaat missä ne on polvessa tai palleissa?
- Läänin Keisari
Hyvää yötä Antsu, Nähdään, käsivartesi sun,elää aina, Niittymäki saa viellä takaisin ennen tai jälkeen, vaikka vuosia mennyt on, muuntaja kupru ei koskaan unohdu, Lasse poika oletko viellä elämässä?
- jokolauta
ajanut jo pitkän aikaa kierrosherkillä kuulilla naapuri jää joka nytkäyksellä valoissa mahtavaa, minulla vanha 9000 2.3 lastulla ja naapurin osamaksuvetoinen 95.Bio kaasu, ei mitään jakoa liikennevaloista lähdölle. yritetty vaikka kuinka monta kertaa!!!!
- kotka jalkavarressa
ostin sintratun kytkimen kaverin kautta joka ajaa rekkaa linjalla tuli kai Englannista, pitää helvetin hyvin ensin päästää äkäsessä lähdössä ja sitten puree kun tauti kiinni, en muista minkä niminen, Virtasen Antero sen vaihtoi Raisiossa, jos kysymyksiä on niin ei muuta kun soita, Ihalan Maffia pikkupomolle. Jees!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787