Onko "linjoilla" porilaisia? Olen ensimmäistä kertaa kaasona ja järjestämässä polttareita ja olis mukava kuulla ideoita mitä Porissa voi tehdä kivaan hintaan, joten apuuva! Tuleva morsian ei halua pukeutua kummajaiseksi tai nolata itseään, enkä sellasta haluaisi parhaalle ystävälle edes järjestää.
Entä mikä on sopiva aika ilmoittaa muulle polttariväelle polttareiden päivämäärä? Ajattelin päättää päivän itse kysymättä mielipiteitä sen enempää(häätkin on vasta syyskuussa), koska kaikille ei kuitenkaan koskaan sovi samaan aikaan. Muuten mietitään tietty yhdessä loput. Jos ilmoittaa noin kolme viikkoa ennen polttaripäivää, niin onko se sopiva aika?
Polttarit Porissa
3
3360
Vastaukset
- 2007
kun itse olin kaasona, päätin itse koska pidän polttarit. Ilmoitin muille ajan, tosin se ei kaikille sopinut, harmi. Mutta ainoo vapaa viikonloppu mulla ja morsiammella ennen häitä.
Miettikää jokin teema polttareihin. Uskon että porista löytyy paikkoja missä viettää aikaa. esim. saunatiloja ym
Vaikka morsian ei haluu pukeutuu "pelleksi" niin käykää ostamassa vaikka kirpparilta jotan "kivaa" päälle pantavaa ja pukekaa hänet niihin. Ei ole kallista hupaa.. - kesänä
Porissa pidetyt poltarit: uitettiin ensin morsian kirjurin rannalla uimalelun kanssa, sen jälkeen vaatteiden vaihto ja jalkahoitoon ( ei mikään hirveän hintainen), eksytystä ja harhailua leikkipuistossa, sen jälkeen syömään, morsian toimi tarjoilijana (myös tiskaajana). Ravintola oli Rosso, siellä järjestyi kaikki tosi hienosti, voin suositella. sitten vaan mielikuvitusta peliin, niin eiköhän loppuiltakin järjesty. Onnea polttareihin =)
- xxxxxx
heippa!
pidän porissa erotiikka väline-esittelyjä
naisille, ne on suosittuja polttari ohjelmia,
ei maksa mitään että tulen iltaanne piristämään,
laita s-postia jos kiinnostuit,
sweet_dreams24@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061