mä en snaijaa mikä autuus on muka ajaa bemarilla? selittäkääpä
mä en snaijaa
8
2105
Vastaukset
- on siinä...
Bemarilla ajamisen autuus on siinä, että ajaa!
Ja ajaa moottoripyörällä yleensä.
Provosi oli aika huono; autuaaksi ei tulla noin helposti - ei, vaikka bemari onkin hieno ajettava! Itsellä on ollu muitakin merkkejä
-tälläkertaa BMW, mut voi se olla joskus jokin muukin,sattu vaan tuo GS oleen ainoo keppivetonen enduro
-enkä tällä väitä ketjuvetoa mitenkään huonoksi (tiedoksi Turolle) :)- Alan Mies
Mutta vastataan kuitenkin: Jos sun sitä tarttee kysyä, et sitä koskaan tuu snaijaamaankaan! Tosin itse koen, että autuus on ajaa melkein millä vaan prätkällä.
- buimuri
..taas tänään tienpäällä olin tosi iloinen, että mulla on just bmw, näppärä ja ketterä, tarpeeksi tehokas.. joku muukin voi pystyä samaan, mutta mikä. Siinäpä vasta kysymys!
- Nimetön
Ajamisesta enemmän kuin Huoltamisesta ja Duunaa-
misesta . Tietysti Huoltaminen Ja Duunaminenkin
on mukavaa , mut vapaus valita on kuitenkin se
mikä tekee elämisestä JUHLAA . Mulle jokainen motoristi on yhtä hyvä kamu PYÖRÄN MERKISTÄ
RIIPPUMATTA !- enemmän!
Olen kanssasi samaa mieltä; AITO motoristi on motoristi riippumatta siitä, mitä tankissa lukee.
Pikkukulliset ja muutenkin heikon itsetunnon omaavat hepulit leuhkivat milloin milläkin saadakseen heikkouden tunteelleen vahvistusta!
Hyvä kannanotto, nimim. "Nimetön"! - Nimetön
enemmän! kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä; AITO motoristi on motoristi riippumatta siitä, mitä tankissa lukee.
Pikkukulliset ja muutenkin heikon itsetunnon omaavat hepulit leuhkivat milloin milläkin saadakseen heikkouden tunteelleen vahvistusta!
Hyvä kannanotto, nimim. "Nimetön"!Lahdessa vaikuttaa Möysä-mc niminen porukka
jolla on ideana juuri ajaminen ja pyöräily ilman
mitään idelogisia paineita ja puristuksia.Kaikki
ukot on ihmisiä ja yksilöitä joita yhdistää
rakkaus mopoihin ja ajamiseen . Ja henki on hyvä.
T : Make V
- liian
paljon ketjukilometrejä, handut alvariinsa paskassa, sateella useamminkin. Siksi BMW R1100RS.
ajokokemusta vuodesta 1964 eteenpäin. Ei ketjurasvaa tarvita kun vaimon polkupyörässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980