katsokaapas

tätä...

Tämän päivän jousimiehen horoskoopissa täällä Suomi24:n sivulla luki seuraavaan:

"Koska olet kiltti ja oikeudenmukainen, ihmiset tulevat luoksesi huolineen saadakseen apua. Sitä sinä kyllä osaat antaa. Hellästä luonteestasi on hyötyä."

Jousimies on kiltti, oikeudenmukainen ja hellä!!! Ei aina kuulosta siltä täällä noiden arvostelijoiden mielestä. Minä olen kyllä sitä mieltä, että tuo sopii hyvin jousimieheen. Ne morkkaajat on vain itse sellaisia, että yrittävät pomottaa jousimiestä - ja sehän ei käy alkuunkaan, tietenkään - ja hyvä niin.

3

1096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies50+

Olen aivan samaa mieltä kanssasi.

• Jouskari --> (n)

Hellästä luonteestani otetaan suorastaan hyöty irti, mutta en voi sanoa kaikista jouskareista samaa. Meitä jousimiehiä on niin monenlaisia.

• kolmas kiltti

Olen myös kiltti ja annan vaikka silmät päästäni koska vain tuntuu siltä. Kun hyvän laittaa kiertämään se tulee aina luoksesi takaisin kertautuneena ja on ihanaa kun voi antaa toiselle hyvää mieltä niin itsekin saa sitä. Välillä tielle osuu ilkeitä, kyynisiä ja pahansuopia ihmisiä jotka aina tuntuu yhtä pahalta kohdata, silloin täytyy päästä heistä eroon tavalla tai toisella.Vaihtaa maisemaa tms. Olen kyllä tehnyt aina selväksi hienovaraisesti tai kylmän rauhallisesti sanomalla asioista suoraan kun tuntuu olevan aihetta kun huomaan hyödyntäjät "pudotan yleensä heidät pian maan pinnalle" ja yleensä ovat aika yllättyneitä kun ovat luulleet minua tahdottomaksi ja jatkan muina miehinä matkaani.Hyödyntävät ihmiset ovat kokeilleet tietenkin minua ja joskus kaikki on kääntynyt jopa ystävyydeksi mutta harvemmin. Tässä kiltteysdessä piilee VAARA JA saa tietenkin syyttää vain omaa itseään siitä ettei ole ajoissa pitänyt puoliaan. Luonteeni kun ei ole "minä minä.... paljon helpompaa olisi jos aina alussa osaisi olla tarpeeksi jämäkkä hyödyntäjille ja pomottelijoille. Tämä piirre kiltteys ja puolien pitäminen ovat kasvunpaikkani elämäni loppuun asti. Aina ei jaksaisi edetä ääriä myöten ...Hei kaikille ihanille sielunsiskoille ja veljille ja ei anneta periksi jatketaan vaan oman filosofiamme mukaan. Enempi hyvyydellä voittaa kuin menettää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6984
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6404
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2980
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1937
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe