Varsinkin koivuallergiset, mikä antihistamiini teillä auttaa parhaiten, erityisesti kutinaan? En oo vielä löytänyt semmoista joka veis oireet kokonaan pois. Tekis mieli amputoida pää kokonaan pahimpaan aikaan. Koivun siedätyshoito on menossa.
Mikä mielestäsi tehokkain antihistamiini?
5
2360
Vastaukset
- mutta väsyttää kauheasti
voi ottaa vain illalla, sopii myös unilääkkeeksi. Erittäin tehokas mutta melkoiset sivuvaikutukset verrattuna esim. xyzaliin, joka auttaa vähän.
- Fazer70
no joo... toisia väsyttää, toisia ei. Meillä pienin vesseli kiskoo ataraxia tasaisin väliajoin eikä se ole koskaan vaikuttanut väsyttävästi :)
- xyzal on minulle tehokkain
Minulla hankalat (erityisesti koivu) siitepölyallergiaoireet ja toinen vuosi koivun siedätystä meneillään. Minulla on antihistamiinina xyzal, 2 tablettia aamuisin. Onneksi hoksasin kysyä lääkäriltä, että saako annosta nostaa kun yks tbl auttoi, mutta ei tarpeeksi.
- pen
Auttaa mulla.Jätin helmikuulla allergialääkkeet pois ja aloitin pycnogenolin säännöllisen käytön.Ei enää aivastuta jatkuvasti ja kaikki kutinat on jäänyt pois.Tuli kokeiltua tosi montaa antihistamiinia eikä mikään niistä auttanut niinkuin pycnogenol.Saa luontaistuotekaupoista ja tavarataloista.
- millies
On ainaki nyt pari viimeistä vuotta toiminut hyvin.
Otan sitä läpivuoden, nyt 2 tablettia päivässä, talvisin yhden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728