Moi! Mulla oli pari viikkoa flunssan jälkeen kurkunpääntulehdusta ja nenän tukkoisuutta ja yskää.. kun satoi pari päivää oireet lakkasivat, kuin seinään.
Nyt taas kun ei ole satanut alkoi taas aivasteleminen ja nenä tukossa iltaisin, kurkunpää tuntuu inhottavalta varsinkin aamuisin. Yskiminen kuulostaa merinorsulta ja keltaista limaa tulee..
Olisiko tämä siitepöly allergiaa? sillä muutoin oloni on aivan terve. (en ole koskaan ollut allerginen millekkään)
Mikä lääke tähän auttaisi? Ja voinko harrastaa liikuntaa, jos tämä on vain allergiaa...??
Allergiaako?
Tyttö 16v
1
395
Vastaukset
- Superallerginen
Kyllä kuulostaa allergialta.Apteekissa on pilvin pimein allergialääkkeitä:nenäsumutetta,silmätippoja,allergia pillereitä:Kipin kapin vaan apteekkiin ja siellä sitten voi farmaseutin opastuksella valita lääkkeet.Ja kyllähän allergioiden kanssa voi liikuntaa harrastaa jos vaan olo sallii.Itse olen niin allerginen,että sama mitä lääkkeitä syö niin olo on tukkoinen ja henkeä ahdistaa(mulla myös astma).Mutta eiköhän sieltä apteekista apu löydy =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721