Auton eron. Jos Kubica olisi ollut Cart sarjassa, niin henki olisi lähtenyt samantien.
Kubican ulosajossa huomaa Cart ja F1
4
1020
Vastaukset
- Kehittelijä_
joo o ... ja jos tädillä olis munat niin se olis setä.
Samoin Senna olisi elossa jos jo tuolloin F1-autot olis olleet tuollaisia kuin nykyään.
Mutta myöskään mitään tuollaista ei olisi käyny jos F1 autot olisi rajoitettu kulkemaan 130 km/h. yhtä jännää olisi sekin seurata! - AOW-Fani
Kubica ei mitenkään voisi ajaa Cart-sarjassa, sillä sellaista sarjaa ei enää ole. Mutta faktathan eivät saa tulla hyvän bs:n tielle ja sotkea "hyvää" juttua.
Molemmissa sarjoissa on nähty huimia onnettomuuksia ja Kubican hengen pelastanut HANS-tuki kehitettiin juuri amerikkalaisissa formulasarjoissa eli en oikein ymmärrä tämän trollauksen tarkoitusta.- gggffff
Minä olen ainakin seurannut sitä. Vai meinaatko että Camp-car on sitten eri sarja?
- AOW-fani
gggffff kirjoitti:
Minä olen ainakin seurannut sitä. Vai meinaatko että Camp-car on sitten eri sarja?
ärsyttävää kun ihmiset elävät historiassa. CART-sarja loppui vuonna 2003. Sen jälkeen ei ole yhtään CART-kisaa ajettu. Champ Car lienee se sarja jota olet seurannut ellei peräti IRL?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910