Sprint RS 955

Rauno K

käyttö kokemuksia moisesta pelistä. kannattaako ostaa, onko paljon vikoja (kalliitakin), kestävyys jne jne???

2

1821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PVla

Itselläni on tosin Sprint ST, mutta kone on sama ja muukin tekniikka suurin piirtein samaa. RS lienee hiukan sporttisempi. Mun fillari on -02 mallia ja ajettu 46924 km per tänään ja ainoa vika on ollut kytkinvaijeri, joka meni jo kymppitonnissa. Normaalit huollot ja hanaa. Asennutin Trumpan oman tehoputken jolloin samanaikaisesti ohjelmoitiin ruisku uudestaan. Tehoa ja vääntöä vähän lisää, jota ei normaalioloissa huomaa, äänen sentään huomaa. Suosittelen trumppaa.

• T.J

Ittellä ollu -04 Sprint Rs Toukokuusta nollaviis.
        Kilometrejä on tosin vasta alle 18000 mutta hyvin on toiminut. En tajunnut iroittaa akkua talveksi (ja ladata sitä välillä) vaikka pyörä oli ja on lämpimässä tallissa niin akku oli tänä keväänä valmis. Liian tyhjällä akulla ei pyörä tietenkään jaksa startata ja yritys aiheutti moottorin "vika valon syttymisen" se täytyy käydä näyttämässä huoltoliikkeessä ja menen kun ehdin (tänä kesänä ajanut n.300km). Mutta mun omaankin on edellinen omistaja vaihtanut tehoputken ja teettänyt ruiskun ohjelmoinnin (murisee ja paukkuu halutessa) Lisäksi hän on suojannut pyörän "kuluvat" tankin ja katteiden osat pyörän värisellä kontaktimuovilla jo uutena (ei naarmun naarmua!)

Pyörä kulkee hyvin ja on yllättävän rento ajaa myös pidempiä matkoja (sporttisuudesta huolimatta)

Suosittelen! Ja voin omaakin kaupata, jos kiinnostaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5830
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5333
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3014
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1992
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1653
    Aihe