Huomenlahja miehelle

Kaikki kesän morsiamet

.. Ostatteko huomenlahjan miehellenne? Jos ostatte tähän voisi nyt kerätä hyviä vinkkejä. Jos ette osta, miksei tarvitse ostaa???

11

2493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo tuonne

laittaakkin, elikkä ostin miehelleni videokameran huomenlahjaksi.

• tein

kaverin avustuksella miehelle "tyttökalenterin", eli kaveri toimi kuvaajana ja minä mallina, kalenteri tilattiin netistä... Miehen ilme oli näkemisen arvonen :)

• joka teit
        tein kirjoitti:

kaverin avustuksella miehelle "tyttökalenterin", eli kaveri toimi kuvaajana ja minä mallina, kalenteri tilattiin netistä... Miehen ilme oli näkemisen arvonen :)

miehellesi "tyttökalenterin" muistatko mista netti sivuilta tilasit sen? tuo herätti mielenkiintoa ja joskus olen ajatellutkin että jos tekisin samanlaisen:)

• arvo pitäisi

olla vähintään sen verran mitä mies on sinuun laittanut "kiinni". Eli paljonko hän on sinulle ostellut vaatteita ja illallisia. Rahalahja on paras, mitään hauskoja lahjoja ei kannata antaa.

• T****R

Minä aion ostaa ovikyltin, jossa tietenkin on meidän yhteinen sukunimi :) Jostain kun vain löydän jonkin hienon ja tyylikkään...

• tein!
        T****R kirjoitti:

Minä aion ostaa ovikyltin, jossa tietenkin on meidän yhteinen sukunimi :) Jostain kun vain löydän jonkin hienon ja tyylikkään...

ja se ovikyltti oli hitti!
        toisaalta, ei sulho tiennyt vielä hääpäivän aamunakaan, että tulen hänen nimensä ottamaan... :)

• orvokki76

koska en itsekkään saa huomenlahjaa. meidät vaan vaatimattomasti vihitään, ilman mitään muita varsinaisia häänviettojuttuja...

• ettet saa?

???

• orvokki76
        ettet saa? kirjoitti:

???

mutta ei haitannut. meilä oli ihan mukvat juhlat, ei mitkään viralliset häät millään tavalla...

• boudoir

olen jo muutaman otsikon alle hehkuttanut ihania boudoir-kuvia itsestäni... mies oli todella otettu! pk-seudulta löytyi ilmiömäisen hyvä kuvaaja ja kuvista tuli juuri sellaisia kuin halusinkin. ei tartte olla mitään alastonkuvia vaan kauniita alusvaatekuvia.

vaatii tietty asennetta. ;)

ruotsissa ja jenkeissä tää on kuuma juttu just huomenlahjana.

• Huomenlahja on myös muisto

Me olemme asuneet useamman vuoden yhdessä, joten ostimme yhdessä huomenlahjat toisillemme -korut joita käytämme häissä. Miehelle kalvosinnapit, minulle korvakorut. Ja niihin tietty liittyy pientä symboliikkaa, joka aukeaa vain meille. Romantista, eh?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      297
      7283
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      69
      5334
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3367
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      116
      2815
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2469
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1920
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1736
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1588
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1554
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1530
    Aihe