haluaa tietää

anna-karenina-liina

Olen lähdössä kesä- ja heinäkuun vaihteessa Moskovaan. Matkan maksan matkatoimiston kautta, junamatka plus yksi yö hotellissa. Riittääkö yhden yön rekisteröinti viikon matkaa, oleskelua varten vai voiko joutua vaikeuksiin junamatkalla mennen tullen. Minulla on kyllä majoitus yksityiskodissa loppuajaksi. Miten on teillä käytännössä mennyt, jotka olette ottaneet vain yhden yön juna-hotelli- paketin.

Ois kiva jos saisin mahdollisimman pian tietoa, että loma ei menisi ihan pipariksi jännittäessä liian huonoista järjestelyistä.

Kiitollinen etukäteen. w

3

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on viisi

Hmm.. Jos aloittas näin.. Ilman rekisteröitymistä voit oleskella 3 arkipäivää vk:n loppu = 5 päivää ja jos olet yhden yön hotlassa niin siitä pitäs tulla yksi rekisteröitymis päivä elikkäs oisko näin että yht. 6 päivää perillä ilman että rajalla ois propleemia???? Mutta kun junalla menet ja tulet niin koskaan ei ainakaan minulta ole tingattu rekisteröitymistä jos on mennytkin yli sallitun... Mutta kun omalla autolla olen käynyt niin kovin ovat tarkkoja (Värtsilässä ) silloin jos ei ole rekisteröitynyt kun ylittää säädetyn 3 pv:n viikonlopun rekisteröimättömyys ajan !
      Vastatkoon joku tietävämpi lisää .....

• anne- karenina-liina

Eli siis, jos lähden sinne lauantaina kuuden junalla ja olen perillä su moskovassa ja viivyn hotellissa vain yhden yön, niin saan kolme yötä ainakin siitä rekisteröinnin kanssa plus vko lopun. Näillänäkuymin ti, ke to ovat vapaita oleskeluun ja sittenhän onkin perjantai ja vko lopp. Lähden takaisin lauantaina iltajunalla ja perillä sunnuntaina Suomessa. Yhden yön hotelliyö riittää tähän. Eikö ne ala siellä kyselemään, että missä oleskelet loppuajasta viikkoa.

Toimiiko niin, että otan viisumin konsulaatin kautta ja matkan hotelleineen matkanjärjestäjältä, vai pitääkö kaikki hankkia samaan aikaan matkatoimistolta. Eikö konsulaatista saama viisumi ole kuitenkin pätevä.

Kiitos etukäteen tiedoista taas.

• en oo huhuhhuuu
        anne- karenina-liina kirjoitti:

Eli siis, jos lähden sinne lauantaina kuuden junalla ja olen perillä su moskovassa ja viivyn hotellissa vain yhden yön, niin saan kolme yötä ainakin siitä rekisteröinnin kanssa plus vko lopun. Näillänäkuymin ti, ke to ovat vapaita oleskeluun ja sittenhän onkin perjantai ja vko lopp. Lähden takaisin lauantaina iltajunalla ja perillä sunnuntaina Suomessa. Yhden yön hotelliyö riittää tähän. Eikö ne ala siellä kyselemään, että missä oleskelet loppuajasta viikkoa.

Toimiiko niin, että otan viisumin konsulaatin kautta ja matkan hotelleineen matkanjärjestäjältä, vai pitääkö kaikki hankkia samaan aikaan matkatoimistolta. Eikö konsulaatista saama viisumi ole kuitenkin pätevä.

Kiitos etukäteen tiedoista taas.

Taitaa mennä sakoille jos oikein tarkkana ollaan... Olet Venäjällä jo lauantai iltana ..elikkäs la - su ilman rekisteröintiä ok maanantai hotlassa yks rek. ja sitten on ne 3 vrk:ta ilman reksiteröintiä ti-ke-to ja sitten pitäs jo lähtee takas . Mutta sittenhän sen näkee mitenkä tarkkoja ovat kun junalla matkustat.
        Tietenkin konsulaatiista haettu visa on pätevä ja sama se mistä majoituksen otat vaikka itse sen varaisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      171
      5488
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      23
      1182
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe