simien kuolema...

vanha sim

Kun vanhukset kuolee, jos ne on joittenki simien vanhemmat, esim. mulla on nyt teinin, niin miten sille teinille käy kun se jää siihen taloon aivan yksin, koiran kanssa tosin?

Sitten toinen asia, kun meen yhteistontille, niin se kuvakulma tulee sieltä ylhäältä päin samalla tavalla kun jos rakentaa taloa, miten sen sais pois?

Saan kohta yöelämää-lisärin, miten siihen peliin tulee ne kaikki ravintolat yms. tuleeko siihen naapurustoon uusia yhteisötontteja?

7

1208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^Sälä^^

Kyllä teini pystyy elää aivan yksinkin, mut siitä lemmikistä en tiedä, kun itselläni ei ole kokemusta niistä :)

Muuta en osaa neuvoa. Jos se siis on vanhus, niin se jättää perinnön. Saat vähän lisää simoleoneja. Rahasumma riippuu mun mielestäni siitä, kuinka onnellinen ja rikas se sim on ollu. Mulla jätti kerran yks sim 19 000 ja rapiat päälle.

• vanha sim

joo kiitti. vielä sitten sellanen kysymys tuohon, että entä jos se "lapsi" ei oiskaan teini vaan lapsi, taapero tai vauva? miten sitten kävis?

• onejfo
        vanha sim kirjoitti:

joo kiitti. vielä sitten sellanen kysymys tuohon, että entä jos se "lapsi" ei oiskaan teini vaan lapsi, taapero tai vauva? miten sitten kävis?

sosiaalitantta hakee vauvat, taaperot ja lapset pois jos talossa ei ole aikuista/vanhusta/teiniä niitä vahtimassa.

• Anonyymi
        onejfo kirjoitti:

sosiaalitantta hakee vauvat, taaperot ja lapset pois jos talossa ei ole aikuista/vanhusta/teiniä niitä vahtimassa.

Minne ne lapset sitten menee, joo sosiaalitoimi hakee ne, mutta mulla oli kaksi lasta vielä kotona mutta vanhemmat kuoli, lapset meni sossuun mutta nyt ne on kadonnut koko pelistä ja sisarusten suhteista en löydä enää näitä kahta lasta, minne ne meni ja saako niitä lapsia enään takas

• mimmma-

Kaverini on kerran selittänyt että teini voi jäädä monen koiran ja kissan kanssa yksin asumaan. Mutta en ole aivan varma, koska itselläni ei ole tätä lemmikkielämää.

Painat T kirjainta niin se menee normaaliksi.

Yöelämässä tulee ihan stadi. Siellä on ravintoloita, keilahalleja, vaatekauppoja yms.

• Nörtti Nyhverö

Kun Vanhukset kuolevat ja talossa on teini (ja koira) teini pärjää yksin (kokemusta on). Jos talossa on lapsi tai taapero, siitä en tiedä mitään.

• Nörtti Nyhverö

En lukenut muita viestejä vaan vastasin vain suinpäin! Sori!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      516
      1704
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe