vesimies(N)kauris(M)

drrrr

miten on..onko jollain kokemusta tuollaisesta parista..
onko minkäänlaisia mahdollisuuksia onnistua suhteessa kun merkit ovat niin erilaisia

3

1019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesinainen

Itse olen vesimies horoskoopissa ja mieheni kauris. Yhdessä olemme olleet 5 vuotta. Menimme juuri naimisiin ja suhteemme on aina ollut todella ihana. Olemme toistemme parhaita kavereita, mutta myös rakastavaisia. Toki kaikillahan on omat vaikeutensa, mutta meillä ei koskaan ole ollut mitään kovin pahoja riitoja. Itse en tosin kauheasti usko horoskooppiin vaan enemmänkin ihmisen luonteeseen ja perimään sekä siihen miten kotona on kasvatettu. Mutta tässä kuitenkin tällainen esimerkki.

• Nauris-kauris

Täällä sen sijaan mies on vesimies ja itse olen kauris. Tämä yhdistelmä on vuoden ajan toiminut ihan suht hyvin, kuitenkin tuntuu ettei tämä tule kestämään. Vesimies tahtoo salaa muille vesille mutta samalla haluaa viettää aikaa kanssani ja sitoutua minuun, minun ollessa kauriina itsenäinen ja omapäinen. Yhdessä ei olla oltu kuin vuosi, on ollut ihanaa aikaa ja nyt vaan kerätään rohkeutta irti päästämiseen. Huomattu on että erittäin erilaisia ihmisiä ollaan !

• on kokemusta

eipä se tainnut toimia... (vmn)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5999
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5483
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3094
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2474
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2347
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    Aihe