ketä tietää

peor

Ketä tietää kuka on näyttelijä Katja Sirkiä???

14

1738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Siis kuuluu kysyä että "kuka", ei "ketä".

• peor

Se on ihan vitun sama mulle miten se kysytään. IDIOOTTI!!!!!!!

• ???
        peor kirjoitti:

Se on ihan vitun sama mulle miten se kysytään. IDIOOTTI!!!!!!!

Mut ei mulle, idiootti! Ärsyttää tuollaiset jotka ei osaa edes kirjoittaa oikein ja on kanttia haukkua muita idiooteiksi. Helpottiko?

• - sd¨d~dsao943
        ??? kirjoitti:

Mut ei mulle, idiootti! Ärsyttää tuollaiset jotka ei osaa edes kirjoittaa oikein ja on kanttia haukkua muita idiooteiksi. Helpottiko?

Teinit ovat sellaisia. Itsekritiikittömiä surkimuksia, jotka ovat aina kaatamassa pahaa oloaa muiden niskaan ja jotka ovat mielestään aina oikeassa, vaikka ovat lähes aina väärässä. :)

• !!!
        ??? kirjoitti:

Peor haukku sua idiootiksi ja sinä haukuit takas niin eikö se kerro että olet itsekin ihan yhtä lapsellinen teini!

• katsomassa....

googlella, elonetistä, helsingin freelancernäyttelijät, niin rupee selviämään aika hyvin.

• taas.

Kumma kun eräät eivät ole kuulleet sellaisesta asiasta kuin hakukone, esim. Google. On tosi helppoa näpytellä sinne nimi hakusanaksi ja johan löytyy. Mut täällä vaan kysellään...

• sdgsdfg

Mä tiedän.

• wondererr

Tai ehkäpä useimpien suomalaisten englanninkielen taito ei olekaan ihan niin hyvä, kuin mitä on annettu ymmärtää.

• suomalaisista
        wondererr kirjoitti:

Tai ehkäpä useimpien suomalaisten englanninkielen taito ei olekaan ihan niin hyvä, kuin mitä on annettu ymmärtää.

näyttelijöistä, senkin pälli! Kuka silloin englanninkielen taitoa tarvitsee?!

• wondererr
        suomalaisista kirjoitti:

näyttelijöistä, senkin pälli! Kuka silloin englanninkielen taitoa tarvitsee?!

Mutta tarkoitinkin sitä kielitaitoa yleensä. Täällä kun ihmiset käy kysymässä asioita myös ulkomaisista näyttelijöistä ja muista julkisuuden henkilöistä, vaikka googlestahan nuo kaikki tiedot pitäisi löytyä. Sitä vaan ihmettelin, että miksi. Englanniksihan suurin osa artikkeleista on kirjoitettu, mutta eikös porukka sitten osaakaan englantia?

Ja niin, ehkäpä tämä ei ollut keskustelun kannalta lainkaan olennaista. Pahoittelen siis sekaannusta.

• seuraavalla kerralla lukea
        wondererr kirjoitti:

Mutta tarkoitinkin sitä kielitaitoa yleensä. Täällä kun ihmiset käy kysymässä asioita myös ulkomaisista näyttelijöistä ja muista julkisuuden henkilöistä, vaikka googlestahan nuo kaikki tiedot pitäisi löytyä. Sitä vaan ihmettelin, että miksi. Englanniksihan suurin osa artikkeleista on kirjoitettu, mutta eikös porukka sitten osaakaan englantia?

Ja niin, ehkäpä tämä ei ollut keskustelun kannalta lainkaan olennaista. Pahoittelen siis sekaannusta.

koko ketju alusta loppuun ennen kuin vastaat siihen..

• X-Tron2.0
        seuraavalla kerralla lukea kirjoitti:

koko ketju alusta loppuun ennen kuin vastaat siihen..

miten onnetonta porukkaa!!

• Bömböm

Raimo Sirkiän tytär tietysti. ;) googlekin ois kaveri, ehkä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe