Jotkut ihmiset tosiaan ovat niin tylsiä, etteivät halua tulla revityksi yöpaitasillaan autoon tai ryöstetyksi kesken muiden puuhien. Jotkut ovat todellakin niin mänttejä, että kokevat mielestäsi hauskat tehtävät nöyryyttäviksi, eivätkä voisi vähempää kiinnostua jostain stripparista. Jotkut eivät halua olla kännissä kahtatoistatuntia.
Sitten kun sen aika on, tulen olemaan kiitollinen siitä, jos joku on ylipäätään halunnut ja viitsinyt järjestää minulle polttarit. Mutta jotta minulla olisi niillä hauskaa, niiden tulisi olla minun näköiseni. En ole yllätys-ihmisiä. Tätä palstaa selatessa tulee mieleen, että muistaahan kaasot ja bestmanit kenelle ovat juhlia järjestämässä...?
Juhlakalun näköiset juhlat!
2
707
Vastaukset
- muistutus
Itse en halua nolausjuttuja en polttareissa enkä häissä. Mutta ehkäpä ystäväpiirinikin on yhtä "tylsää" kuin minä itse, ettei itsekään sitä halua. meidän molempien vanhemmat ja siten myös muu suku on aikas iäkästä porukkaa, ettei anopin ym. ryöstöt tule kysymykseenkään.
Ja polttarit voi olla hauskaa yhdessä oloa porukan tavallisen tyylin mukaisesti, ehkä tavallisuudesta poikkeavassa ympäristössä.- luulin...
että ystäväni tuntevat minut, vaan eipä ollut asia niin... Tosi paha mieli jäi polttareista, kun minut yllättäen semmoisiin vietiin, ystäviä ei ollut paikalla oikeastaan ketään ja tavoitteena oli juottaa minut (pienen vauvan äiti) känniin ja se olikin yllättävän helppoa, ottaen huomioon sen, että minulla on pienehkö alkoholiongelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061