Onko kellään suosituksia Balin sukelluskeskuksista? Netin mukaan Balilla ei niistä ainakaan pulaa ole, mutta listahinnat ovat kieltämättä aika huokeita mm. Thaimaan hintoihin verrattuina. Paljonko olette maksaneet päiväretkistä (2 dyykkiä) tai AOWD:stä Balilla? Majoitutaan luultavasti Legianille...
Sukellus Balilla
1
852
Vastaukset
- dyykki
Terve,
Balilla on paljon shoppeja jotka tarjoavat palvelujaan, mutta itse sukelluspaikat sijaitsevat saaren itäisellä puolella. Legian ei ehkä paras paikka tähän hommaan, itse olen käyttänyt Padang Bai nimistä paikkaa asumiseen kun on ruvennut tekemääm mieli kastua! Padang Baissa on useita shoppeja, ja hyviä dyykkipaikkoja aivan vieressä. Myös kauempana (=pieni saari etelässä, nimi muistaakseni näin) sijaitseville Lembonganin saarelle lähdetään yleensä täältä. Tulambenin hylky myös lähellä. Bali on hyvä, vähän Thaimaata haastavampi sukellupaikka jossa ei yleensä ole Thaimaan ruuhkia (=täysiä veneitä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980