Olen lähdössä noin vuodeksi reissuun. Ajattelin kirjoittaa eräänlaista päiväkirjaa, jota tutut voisivat sitten omatoimisesti lukea, jottei pitäisi niin monelle aina erikseen mailata. Mikähän olisi paras sivusto tällaisen päiväkirjan rakentamiseen ja pitempiaikaiseen käyttöön? Tietenkin olisi kiva myös lisätä sivustolle kuvia tarpeen mukaan, ja kommentoimismahdollisuus (siis että lukijat voisivat myös kommentoida tekstejä) olisi myös plussaa.
sivustoja pidemmän reissun "matkapäiväkirjalle"?
3
998
Vastaukset
- Nimetön
pallontallaajat.net toimis tässä
Itse kirjoitin tuohon jo mainittuun pallontallaajien päiväkirjaosioon, tosin reissuni kesti vain kuukauden, mutta on siellä pitkiäkin reissuja luettavissa. Oman blogini avasin opera.comiin http://my.opera.com/community/
Sivu on nopea ja ilmainen, olen lisännyt sinne paljon kuvia, reissupäiväkirjojani ja muita kirjoituksia. Jutut voit itse määritellä joko julkisiksi, vain ystäville tai privaateiksi.- jmx
Eikös tuo paras olisi Spaces-live? MSN on maailman käytetyimpiä ja blogiin on helppo lisätä kuvia, sinne voivat muut laittaa kommentteja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747