Mä oon Lahdesta ja tyttöystävä Turusta. Ollaan tunnettu muutama vuosi mutten vieläkään o tottunut siihen miten hän käyttää kui-sanaa. Käytän itsekin kui-sanaa, mutta tarkotan sillä eri asiaa. Mulle kui=kuinka, tyttöystävälle kui=miksi. Kun sanon jotain johon hän hän kysyy 'kui?' niin menen hämilleni koska kysymys ei tunnu loogiselta koska käsitän sanan väärin ja menee muutama sekunti ennen kun tajuan mitä hän tarkoittaa.
Olisi helpompi oppia että pallo tarkoittaa koiraa.
Onko muilla samantapaisia ongelmia?
Kui
TyhmäLahtelainen
1
797
Vastaukset
- Kuikka-Koponen
Muuttasisi ny Lahrest poies,kukka siä ny tahtto ol.Kesttäviä Upon pesukarhujakka ennä tehrä siäl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727