Onkohan enää mistään mahdollista saada käsiinsä alkuperäistä muumimukia vuodelta 1957 ja mikähän sellaisen arvo mahtaa olla?
Muumimuki vuodelta 1957
4
1651
Vastaukset
- nimdi
menes huutonettiin ja hae muumimukit. joskus voipi löytyä vanhempaakin, meinaavat vaan olla aika hinnoissa.
- Muumimuki
Vuoden 1957 alkuperäisiä Arabian muumimukeja on kaksi. Toinen, keltaisella kuvalla, on "Moomins at Arabia" kirjan kansikuvassa. Toisessa on se sininen Muumin kuva, joka on kirjan kuvassa olevassa lautasessa.
Olen saanut sen käsityksen, ettei ainakaan sinisellä kuvalla olevaa mukia ole edes Arabialla. Minulla itselläni sellainen on, lapsena saatu. Se on hyvässä kunnossa. Sen arvosta minulla ei ole käsitystä - ehkä se on niin ainutlaatuinen, ettei markkinoita ole. Itsekään en ole halukas luopumaan siitä vähästä.- sangis
Hei,
Olen kiinnostunut ostamaan omistamasi Muumi mukin vuodelta 19557. Oletko harkinnut myymistä, kerroit, että et ole valmis luopumaan siitä "vähästä". Millä hinnalla olisit valmis myymään tämän pienen mukin?
Terveisin
Timo Sankilampi
timo.san@hotmail.com
0500-284700 - Vm.-56
sangis kirjoitti:
Hei,
Olen kiinnostunut ostamaan omistamasi Muumi mukin vuodelta 19557. Oletko harkinnut myymistä, kerroit, että et ole valmis luopumaan siitä "vähästä". Millä hinnalla olisit valmis myymään tämän pienen mukin?
Terveisin
Timo Sankilampi
timo.san@hotmail.com
0500-284700Minulla on jäljellä enää lautanen sinisellä muumilla. Muistan vieläkin kuinka surullinen olin, kun muki meni rikki, vaikka sainkin tilalle 60-luvun Arabia-mukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767