Olen joskus kuullut yläasteella saksan tunneilla muistaakseni jonkun runon, joka alkaa "Ich liebe dich. Liebst du mich? Ohne dich, sterbe ich.." usw. Se kai jatkuu vielä tuosta.. Sattuskohan kukaan tietämään sitä? :) Olis kiva saada se. Danke schön! :)
Hilfe!
Tietääkö kukaan..
3
754
Vastaukset
- todellisuuspakoinen
Heips.
Tiedän, mitä runoa tarkoitat, mutta valitettavasti en löytänyt sitä kokonaan. Neue Adresse 1 -kirjasta tuo löytynee, jos on löytyäkseen.- aivan!
Kiitos, tosin ekaa tekstikirjaa ei taida enää mulla olla, mutta danke siltiki. :)
- todellisuuspakoinen
aivan! kirjoitti:
Kiitos, tosin ekaa tekstikirjaa ei taida enää mulla olla, mutta danke siltiki. :)
...ja se kirja löytyy varmasti lähimmästä kirjastosta, jos niin kovasti tahtoo saada sen runon selville. Olettaen toki, että se on siinä kirjassa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696