kun au pair paikkaa etsin luxenburgista ja sain vastauksen eräältä perheeltä ni pärjääkä siellä 100€/vkossa. Perhe siis maksaa asumisen ja ruat jne. Joten ihan omaan käyttöön. Kiitos
Olisin
4
1453
Vastaukset
- Luxiin
Oon ite lähössä kans Luxemburgiin syksyllä ja mun perhe maksaa mulle 100 euroa viikossa. Kun kävin keväällä tutustumassa perheeseen paikan päällä niin niitten nykynen au pair ainaki sano että palkka riittää. Milloin oot lähössä? Minne päin Luxemburgia?
- sen
perheen valitsen ni oisin lähössä syyskuussa. oon nimittäin edellisessä perheessä viel elokuun loppuun. eikä hajuakaan missä päin ne asuu. mul on kyl viel muutama perhe josta yritän valita joten varmuutta ei viel oo. toi ois kyl muuten hyvä perhe ja maksaa paljon muutakin.
- lähdössä
Tämä tyttö on todennäköisesti kans lähdössä Luxiin auppariksi syksyllä, tosin perheen kans vasta tapaamiset edessä jne. Luulen (ja toivon) kuitenkin, että tähän perheeseen pääsen, vaikuttavat erittäin mukavilta. Luxissa on kuulemma paljon suomalaisia auppareita..
- Luxemburg
lähdössä kirjoitti:
Tämä tyttö on todennäköisesti kans lähdössä Luxiin auppariksi syksyllä, tosin perheen kans vasta tapaamiset edessä jne. Luulen (ja toivon) kuitenkin, että tähän perheeseen pääsen, vaikuttavat erittäin mukavilta. Luxissa on kuulemma paljon suomalaisia auppareita..
Jos lähet ja haluat saada kaverin Luxista niin laita vaikka tänne viestiä. Ite oon kuitenki lähössä ens kuussa ja ois mukava jos olis joku suomalainenki jonka kans vois touhuta kaikenlaista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707