Lahja kaverille??

Auttakaa...

kaveri menee naimisiin, ei ole mikään NIIN hyvä kaveri, ja hänen miestä en edes tunne. Hyvä jos nähny.

Eli mitä lahjaksi?? Ei viitsisi kovin kallistakaan kun muutenkaan ei ole rahaa paljoa... :/

Joku käytännöllinen mielummin kuin joku vaasi...

6

2259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahdelle

tai laadukkaat kylpypyyhkeet, niitä aina tarvitaan eikä tule itse useinkaan ostettua.

• Lahjan pähkäilijä

Mietin kans itse tuota kylpypyyhejuttua, kun saunakin heillä on.... Mietin jotain tyyliin marimekon pyyhkeitä.... Kyllähän nekin maksaa mutta olis kuitenki vähän "hienompi" kuin jostain halpahallista ostetut :)

Mietin vielä ....

• varma valinta
        Lahjan pähkäilijä kirjoitti:

Mietin kans itse tuota kylpypyyhejuttua, kun saunakin heillä on.... Mietin jotain tyyliin marimekon pyyhkeitä.... Kyllähän nekin maksaa mutta olis kuitenki vähän "hienompi" kuin jostain halpahallista ostetut :)

Mietin vielä ....

sulhaselle siniraitainen ja morsiamelle punaraitainen. :)

• just just
        varma valinta kirjoitti:

sulhaselle siniraitainen ja morsiamelle punaraitainen. :)

Joku ihme ajatus on suurimmalla osalla suomalaisista, että Marimekosta on kaikkien pakko tykätä nurin ja oikein. Yök!

Ei silti, olen kiitollinen jokaiselle joka tulee häihimme ja myös siitä jos hän jollain tavalla haluaa meitä muistaa. Mutta ihmettelen syvästi tätä "Marimekko on varma valinta" -mantraa. Toinen on sitten Aalto-maljakko :D

• marimekko-fanittaja
        just just kirjoitti:

Joku ihme ajatus on suurimmalla osalla suomalaisista, että Marimekosta on kaikkien pakko tykätä nurin ja oikein. Yök!

Ei silti, olen kiitollinen jokaiselle joka tulee häihimme ja myös siitä jos hän jollain tavalla haluaa meitä muistaa. Mutta ihmettelen syvästi tätä "Marimekko on varma valinta" -mantraa. Toinen on sitten Aalto-maljakko :D

en kyllä todellakaan henkeen ja vereen ole, mutta totuus on että ne pyyhkeet on yksinkertaisen tyylikkäitä ja eivät pesussa mene juuri miksikään. Oli se merkki sitten mikä tahansa, häälahjaksi kannattaa varmaan valita laadukasta eikä sitä kaikkein halvinta ja usein/lähes aina myös huonolaatuisinta...? Itselläni ainakin on hyllyt täynnä kulahtaneita pyyhkeitä, toivoisin lahjaksi vähän laadukkaampia, marimekon, finlaysonin tms. pyyheliinoja, joita ei itse tule ostetuksi kun rahanreikiä riittää muutenkin... ;)

• muistaa
        marimekko-fanittaja kirjoitti:

en kyllä todellakaan henkeen ja vereen ole, mutta totuus on että ne pyyhkeet on yksinkertaisen tyylikkäitä ja eivät pesussa mene juuri miksikään. Oli se merkki sitten mikä tahansa, häälahjaksi kannattaa varmaan valita laadukasta eikä sitä kaikkein halvinta ja usein/lähes aina myös huonolaatuisinta...? Itselläni ainakin on hyllyt täynnä kulahtaneita pyyhkeitä, toivoisin lahjaksi vähän laadukkaampia, marimekon, finlaysonin tms. pyyheliinoja, joita ei itse tule ostetuksi kun rahanreikiä riittää muutenkin... ;)

sekin että onko pari asustellut jo vuosia yhdessä vai ovatko he juuri hetki sitten perustaneet oman kodin... itse olen menossa naimisiin ja olemme asuneet mieheni kanssa 7vuotta yhdessä ja kolme lastakin saaneet, joten rojua on kyllä kertynyt kaappeihin jos jonkinlaista.. itse en haluaisi lakanoita tai pyyhkeitä lahjaksi kun meillä niitä paljon jo on, mutta mielipiteitä on monenlaisia. ja itse en myöskään pidä marimekon kuoseista yök. mutta onneksi kaikki vieraani sen tietävätkin että saan kylmiä väreitä isoista kukkakuoseista ja raidoista....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      296
      7271
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      69
      5294
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3367
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      111
      2726
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2469
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1920
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1736
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1578
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1554
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1510
    Aihe