olen lapsena menettänyt tätini joka oli minulle enemmän kuin oma äitini, tämän jälkeen koin ihme haju aisteja ja hetkellisen ruumiistapoistumisen tunteen mutta heti kun itse halusin tilani normalisoitui.
nytten 2 sukulaistani tekivät itsemurhan, nämä samat tunnetilat ovat paljon voimakkaampia ja tilani hallinta vaikeampaa.. johtuisiko että olen erittäin herkkä nytten? vai mitä tämä on?
mistä tämä johtuu?
pelokas11
2
678
Vastaukset
- tuollainen
rankka kokemus väkisinkin herkistää ihmistä näihin henkimaailman juttuihin. En osaa paremmin neuvia kuin että elä pelkää. Pelko on erikoinen juttu mutta siihen saa apua kun pyytä.
- minäkin: älä
pelkää. Jos nämä itsemurhan tehneet ihmiset tulevat luoksesi, ei siinä tarvitse olla mitään pelkäämistä. Ehkä saat tiedon, joka pitää viedä niille, jotka ovat jääneet suremaan, etteivät niin surisi. Eivät he pahalla tule vaan hyvällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797