Haluaisin tietää millainen olen.. olenko laskeva nouseva..? Olisi tosi kiva saada tietoa..
100984 kertokaa minusta!
5
1221
Vastaukset
- ym ym
no eihän susta voi tehdä analyysia ennenkuin kerrot tarkemmat syntymäaikasi..kaupunki ja kellonaika tarkasti.sekä päivämäärä.
sitten vasta sinusta saa tarkan kartan tehtyä.
mutta liekö tässä kannattaa sitä kaikille kertoa.
voisin tehdä sen sinulle jos kerrot mulle s.posti osoitteesi?- 10.09.1954
eipä tuo neitsyys oo taakka.Sielullinen,herkkä,tuntellinen,välillä räjähtää, mutta ei jäähä hautomaan menneitä.Etiäpäin tahtovan mieli.Rakastava,huolehtiva,ammatin haluava..opiskele!!!!elämä on ;)
- ikuinen neitsyt
eli:
10.09.1984
Kela kortissa lukee syntymäpaikka Kauhajoki.
Mutta Seinäjoen sairaalassa syntynyt.
Kello 02.43.
Lähetä tähän viestii ns. vastaus kun olet lähettänyt vastauksesi mun sähköpostiin..
sähköpostini on: birre-66@luukku.com - vastaus lähetetty
ikuinen neitsyt kirjoitti:
eli:
10.09.1984
Kela kortissa lukee syntymäpaikka Kauhajoki.
Mutta Seinäjoen sairaalassa syntynyt.
Kello 02.43.
Lähetä tähän viestii ns. vastaus kun olet lähettänyt vastauksesi mun sähköpostiin..
sähköpostini on: birre-66@luukku.com:):)
- fgjfyj
Ollaan köllötelty samoihin aikoihin Seinäjoella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787