Onko ketään? Jos on, voitteko kertoa lyhyesti jotain itsestänne?
28.6. syntyneitä?
8
1702
Vastaukset
- Ravutar
Mie oon syntyny kans 28.6..
En kai mä osaa oikein muuta ittestäni sannoo kun oon niin PERUS rapu kun ihminen vaan koskaan pystyy olemaan... - Saksinainen
syntynyt 28.06. Ihan perusrapu, kovan kuoren alta löytyy herkkä ja intuitiivinen pehmo, tosin myöskin intohimoinen sekä lievästi sanottuna omistushaluinenkin välillä.
- rapunainen minäkin
olen syntynyt 28.6.
Ja tunnistan itseni täysin tuosta saksinaisen jutusta =)
Etenkin tuota intohimoa löytyy, monessakin asiassa ;)
- Krapu nainen :)
Mieki syntyny tuolloin, itse olen aika hömppis :D. Tykkään hassutella paljon :). Mut minussa on myös sitä tempperamenttiä, niin ku ravuis tuppaa aina olemaan :D.
- juu-u!
Olen myös 28.6. syntynyt. Tunnustaudun myös melkolailla perusravuksi: äärimmäisen ailahteleva: itkua, naurua, suuttumusta ja leppymistä lyhyen ajan sisällä. Kiinnyn syvästi ihmisiin, niihin harvoihin jotka päästän lähelle. Ulkopuoliset pitää aika viilipyttynä ja "tavallisena" (en ole mikään small-talk-mestari, enkä halua avautua kelle tahansa). Kotioloissa hulluttelen ja värkkään: huumori on omaa luokkaansa, jotku ei käsitä lainkaan..:).. Olen taidealalla, mielenkiintona astrologia ja muu "yliluonnollinen hömppä".
- west west
juu-u! kirjoitti:
Olen myös 28.6. syntynyt. Tunnustaudun myös melkolailla perusravuksi: äärimmäisen ailahteleva: itkua, naurua, suuttumusta ja leppymistä lyhyen ajan sisällä. Kiinnyn syvästi ihmisiin, niihin harvoihin jotka päästän lähelle. Ulkopuoliset pitää aika viilipyttynä ja "tavallisena" (en ole mikään small-talk-mestari, enkä halua avautua kelle tahansa). Kotioloissa hulluttelen ja värkkään: huumori on omaa luokkaansa, jotku ei käsitä lainkaan..:).. Olen taidealalla, mielenkiintona astrologia ja muu "yliluonnollinen hömppä".
olen mies ja kysyisin vaikuttaako täysikuu sinuun
- west west
aistikas vaistonvarassa elijä tunteikas brutaali vaikea luonne mut helppohoitonen parina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810