mulla on samurai 110cc onko kellään muulla samurai 110cc tai 150cc vaiko 200cc.???? kysynpähän vaa.SIT HALUISIN KUNNOLLISII VASTAUKSII.ja tänne ei saa tulla mollaamaa sitä.haluisin et moni ystävällisest vastais.
SAMURAI 110cc?
10
1164
Vastaukset
- nyt sitten
On monella muullakin samurai.
- kysyn vaa
että onko sulla?
- on sellanen
Mul on 110 cc Samurai. Se on ihan hyvä kiinan ihmeeks ja toimii muuten lukuunottamatta pientä seikkaa... Nimittäin kaasutin vuoti heti ekan käynnistyksen jälkeen sitten kokoamisen... Laitoin siihen Kawasaki tarrat xDxD
- sanon vaan että
mulla ei ole kaasutin vuotanu.
- rällätä
samurail ei saa heti rällää ku sitä pitää ajaa sisää 5-10 tuntii ja se pitää vittu koota kunnol ettei mee rikki.... säätää vähä jutskii....ei ihme miks samurait haukutaa ku jotkut ei osaa koota mopooo... syttäkööt itteensä
- tomppa13
rällätä kirjoitti:
samurail ei saa heti rällää ku sitä pitää ajaa sisää 5-10 tuntii ja se pitää vittu koota kunnol ettei mee rikki.... säätää vähä jutskii....ei ihme miks samurait haukutaa ku jotkut ei osaa koota mopooo... syttäkööt itteensä
omapahan on vikansa kun ei osaa koota niitä oikein!
- SAMAA MIELTÄ
rällätä kirjoitti:
YES
- joojoojoojoo
rällätä kirjoitti:
samuraita pitää sisäänajaa joku 50 tuntii iha tiedoks vaa..... katso vaikka ohjekirjasta!
- mulla on samurai 110
joojoojoojoo kirjoitti:
samuraita pitää sisäänajaa joku 50 tuntii iha tiedoks vaa..... katso vaikka ohjekirjasta!
enkä ajanu 50 tuntii sisäää
- samukuski
mulla on samurai 110 kirjoitti:
enkä ajanu 50 tuntii sisäää
se ohjekirjaliiottelee vitusti.. ajoin sisään noin 7-8 km ja riitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656