Miten oinaan käytökseen pitäisi suhtautua, olen todella ihastunut oinaaseen, joka ei todellakaan ole maailman helpoin ihminen. Hän käyttäytyy minua kohtaan viileästi, mutta siltikin on kiinnostunut tekemisistäni ja liikkeistäni. Käyttäytyy mustasukkaisesti. Olen koittanut kysyä, välittääkö hän, mutta hän välttelee suoria kysymyksiä. Olen yrittänyt saada vastauksia hyvällä ja pahalla, mutta mikään ei tunnu auttavan.
Mitä pitäisi tehdä??
oinaan soutaminen ja huopaaminen
4
1673
Vastaukset
- mäkä
kyllä hän luultavasti on kiinnostunut sinusta,aika vain ei ole meidän oinaiden puolella....saattaa olla että tuo pässi oinas tulee itse sitten luoksesi,kun tajuaa, mut pidä flirtti yllä...
- oinaass
Ei kannata antaa periksi! Tunnustan että teeskentelen itsekkin viileää, vaikka tekisi mieli jo vähän muutakin! ;D joskus on hieman vaikea pitää itteään kurissa. Hirveän suoraan en oinaalta menisi tunne-juttuja kyselemään, sen verran herkkiä että ei tule juuri mitään vastausta. Anna oinaalle aikaa!
- kyllie
Miksi te oi niin ihanat oinaat teette niin?En vaan voi ymmärtää?Sinä rakastat minua ja minä rakastan sinua.Yksinkertaista
- etten
ikinä olis tutustunu eräseen oinas tyttöseen! Sen verran on sekottanu meikäläisen nupin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807