Olisko kellään tietoa mistä ton biisin vois saada?
Netti on kaluttu laidasta laitaan, muttei ole löytynyt.. :(
Ei kellään sattuis olemaan sitä itsellään...?
Jos olisi, niin miljoonasti olisin kiitollinen jos laittaisi sen mullekin..
mtt_11@hotmail.com
Love me like you never did before
14
4058
Vastaukset
- nipa.n
Moikka
Minulta löytyy.
Laita postia
noiman@suomi24.fi- durazella
laitatko minulle kanssa msiki085@gmail.com tai äänitä cdlle!!! t.minna
- Hyväntekijä
Sieltähän se löytyy!
- minä vain
Oi ihana hyväntekijä, voisitko ystävällisesti lähettää sen minullekin osoitteeseen anski74@hotmail.com, olisin ikuisesti kiitollinen!
- mari*
ankku kirjoitti:
joku sen viitsisi lähettää, olisin kovin iloinen:
ihaanu@gmail.comJos olisi joku niin ihana ihminen joka voisi sen lähettää myös tänne niin olisin tosi onnellinen. Olen yrittäny sitä netistä pyydystää eikä ole löytynyt osoite siis mari.ylimaki@kolumbus.fi
- herra 43
mari* kirjoitti:
Jos olisi joku niin ihana ihminen joka voisi sen lähettää myös tänne niin olisin tosi onnellinen. Olen yrittäny sitä netistä pyydystää eikä ole löytynyt osoite siis mari.ylimaki@kolumbus.fi
Olen tehnyt teistä ilmoituksen poliisille.
- ihmettelijä________________...
herra 43 kirjoitti:
Olen tehnyt teistä ilmoituksen poliisille.
millähän perusteella? Heh, eikö tullu uni silmään yöllä kun tuollaisia kirjoittelit.. Toki voihan sitä tehdä ilmoituksen vaikka paikalliseen s-markettiin. Koita pärjätä.
- täällä olisi
mari* kirjoitti:
Jos olisi joku niin ihana ihminen joka voisi sen lähettää myös tänne niin olisin tosi onnellinen. Olen yrittäny sitä netistä pyydystää eikä ole löytynyt osoite siis mari.ylimaki@kolumbus.fi
vielä yksi halukas! :) olivia_0010@hotmail.com
- vatelma~
jospa joku voisi mullekin lähettää tuon biisin? Sama vika, oon ettiny sieltä sun täältä muttei mistään löydy :( Olisin tuhannesti kiitollinen jos joku sen mulle lähettäis! :)
anzcu_t@hotmail.com- jansku vaan
Minäkii tahtosin sen, jansku@iisalmelainen.com
- ROLV:n Jukin version
minäkin kuulun tähän suureen joukkoon kuka haluasi itselleen ko. biisin. Ikuisesti olisin onnellinen ja kiitollinen jos sen saisin..
e-mailini on maikku58@luukku.com- Misert
Mulla on koneella tuo biisi. :) Saan laitettua maililla tai vaikkapa messengerin kautta. :)
- durazella
Misert kirjoitti:
Mulla on koneella tuo biisi. :) Saan laitettua maililla tai vaikkapa messengerin kautta. :)
laitatko mulle kanssa jos osotteeseen minna sikiö,norolantie 2a8 40250 jyväskylä
cdlle kun ei ole konetta.....pian tuo kappale!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510