Moro,
tarkoitus olisi heittää lyhyt sukellusreissu espanjaan ja paras vaihtoehto ilmeisisti on Medes. Aion suorittaa PADI jatkokurssin ja ajattelin tehdä sen Unisubilla. Onko jollain kertoa kokemuksia paikasta ja keskuksesta?
Olisin myös kiinnostunut kuulemaan majoitusratkaisuista L'Estartissa.
Kiitoksi!
Medes
3
963
Vastaukset
- sukelluspaikkana
Sun kannatttais varmaan laittaa tämä sama kysely matkailuosioon koska ainakaan mulle ei Medes sano mitään.
- Diver83
Olin juuri kesäkuussa Costa Bravalla asuntoautoilemassa ja L'Estartitissa tuli sitten sukelluksen verran poikettua.
Itse sukelsin La Sirena sukelluskeskuksen kautta ja järjestelyt ja palvelu olivat moitteettomat. Tämä keskus sijaitsi La Sirena leirintäalueen vieressä ja heiltä löytyi mökkimajoitusta,kuten myös monilta muilta L'Estartitin leirintäalueilta,joten se voisi olla ratkaisu majoitusongelmaan. Tämä alue myös sijaitsi lähellä rantaa eikä keskustaankaan ollut pitkä matka.
Aivan keskustassa on Hotelli Illes,jonka hinnat ovat kohtuulliset ja he muistaakseni tarjoavat pyynnöstä all inclusive-paketin.
Muitakin hotelleja löytyy,mutta kauempana keskustasta ja hinnat ovat kovemmat.
Kataloniassa sukeltajilta vaaditaan voimassa oleva lääkärintodistus sekä todistus vakuutuksesta. Useista keskuksista voi ostaa vakuutuksen n. 5€/päivä. Voi olla,että lääkärintodistusta ei tarvita kun suorittaa PADI-kurssin,mutta kannattaa tarkistaa ennen lähtöä.
Toivottavasti antamistani tiedoista on jotakin hyötyä. - linkki sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777