Hienon keikan heittivät jätkät viikonloppuna, ai että! Ekaa kertaa heidät livenä näin, nyt todella ymmärrän, miksi Jyrkiä kutsutaan Tuonelan Elvikseksi! Mahtavaa!!! :D
Upea keikka Ankassa!
9
973
Vastaukset
- the ark--
no mäkin olin ankkarockis, satuin kattoo noitten keikan sattumalta, ku ootin arkkii sinne lavalle
- olaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
no mäkin olin ankas katoin myös 69 eyes myös se laulaja oli kyl hyvän näkönen mutta laulusta ei saanut selväää ja oli hirveetä jyskytystä
- Rrriinna
olaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
no mäkin olin ankas katoin myös 69 eyes myös se laulaja oli kyl hyvän näkönen mutta laulusta ei saanut selväää ja oli hirveetä jyskytystä
Se oli tosi hyvä! Varsinkin laulu...syksyn keikkoi odottaes...(:
- räyh!
olaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Niinpä niin, koetin päästä eteen sikstareita katsomaan, mutta ei mitään kun oli niin täynnä arkin fanittajia, ettei sekaan mahtunut... ja sitten ne peijakkaat ei sikstareista millään tasolla tuntunut mitään edes välittävän, mutta kun oli pakko päästä näkemään IHQ-OLA SALO, ei maltettu sitten omaa vuoroa edes odottaa kun oli pakko tunkea sinne... :( Jaa että "sanoista ei saanu selvää", ihan kuin englantia muka jo ymmärtäisit... ;) (sori, ärsyttää vain)
- kyllä mä englantii osaan
räyh! kirjoitti:
Niinpä niin, koetin päästä eteen sikstareita katsomaan, mutta ei mitään kun oli niin täynnä arkin fanittajia, ettei sekaan mahtunut... ja sitten ne peijakkaat ei sikstareista millään tasolla tuntunut mitään edes välittävän, mutta kun oli pakko päästä näkemään IHQ-OLA SALO, ei maltettu sitten omaa vuoroa edes odottaa kun oli pakko tunkea sinne... :( Jaa että "sanoista ei saanu selvää", ihan kuin englantia muka jo ymmärtäisit... ;) (sori, ärsyttää vain)
ei se johdu siitä, ettei osaisi englantia, jos ei saanut niistä sanoista selvää!!se vaan oli sellasta huutokarjuntaa...Koska en saanut niitten laulusta mitään selvää, mutta ymmärsin jokaisen olan laulaman sanan
- Rrriinna
kyllä mä englantii osaan kirjoitti:
ei se johdu siitä, ettei osaisi englantia, jos ei saanut niistä sanoista selvää!!se vaan oli sellasta huutokarjuntaa...Koska en saanut niitten laulusta mitään selvää, mutta ymmärsin jokaisen olan laulaman sanan
Kyl mä tykkään molemmista, molemmat tosi hyvii, 69 jyräs kutenkin...mahtavuutta!
- darra
Ku se solisti saisi tosiaan pois sen kuuman perunan sieltä poskestansa, että saisi edes jotain tolkkua sanoista
- Ravenheart
räyh! kirjoitti:
Mulla ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa Ark -faneista. Ihan oli sovittavissa tuo eturivin paikka eyssikeikan ajaksi.. Mukavaa että jotkut ihmiset osaa sentään olla joustavia.
- Rrriinna
darra kirjoitti:
Ku se solisti saisi tosiaan pois sen kuuman perunan sieltä poskestansa, että saisi edes jotain tolkkua sanoista
Parhautta livenä ja levyllä!:) Etenkin livenä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644322Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860