synnyin raahessa 1970.kävin koulut ja amiksen putkipuolen.päivääkään en oo niitä hommia tehnyt.ei kiinnosta ku siinä voi käjet likastua.no hommia löytyi elektroniikkafirmasta.parivuotta siellä hommissa,armeija,sitte alko raahe kypsyttään.kuulin että saloon otetaan nokian imussa porukkaa töihin.eiku sinne.asunnon sain 30km päästä työpaikasta,missä ei ees puhelinkenttää löytyny sillon.otin sen että pääsen asettuun ja kuljin sieltä töissä kunnes sain kaupungista asunnon.7v.olin siinä elektroniikkafirmassa töissä,ja hommasin ensi omistusasunnon täysin uudesta kerrostalosta salon keskustasta.ihan velkarahalla kylmästi.28neliön saunallinen yksiö.mieli kuitenkin haikaili helsinkiin ja elämää piti saada ympärille.sitten eräällä helsingin reissulla linnanmäellä tapasin tulevan vaimoni.no se oli aluksi kaukosuhde hesa-salo.sitten hommasin varastomiehen paikan helsingistä,sanoin salon vakityön irti.laitoin salon kämpän vuokralle,ja muutin vaimon yksiöön mannerheimintielle.sekin on jo maksettu,eli halpaa asua.eipä kiinnostanut varastohommat,vaikka 3 eri työpaikkaa kokeilin.sitte tuli mieleen että näin ei voi pomppia edestakas työstä toiseen,ja päätin opiskella uuden ammatin.kävin välinehuoltajan koulutuksen ja olen nykyään suuren sairaalan leikkausosastolla hommissa helsingissä.naimisiin mentiin 2002 ja poika syntyi 2003.salon kämppä maksaa itse iteään vuokratuloilla,ja parin vuoden päästä myydään molemmat asunnot ja ostetaan isompi.elämä on mallillaan.olen ihan onnellinen.
elämää...
raahe-salo-helsinki
1
681
Vastaukset
- mimmu777
Tosi makeeta jos jonkun elämä on mallillaan ja oikeessa vedossa!
Hyvää jatkookin ja yhtä hyvää mäihääkin tulevaisuudessa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982