Juodaa viinaa...

Mut ei muututa kauniimmiksi!

Onko oinasmiehet noin yleisesti ottaen viinaanmeneviä ja kuinka yleistä on peliriippuvuus?Naisethan oinasukoille on pakkomielle,aina pitää olla tiirailemassa muita ja omastani haistan,että vieraissa on käynyt työkomennuksellaan,mut ei myönnä!Heitän äijän pihalle!!!Onko muita vastaavia kokemuksia,voiko mies muuttua?

7

1444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinasemäntä

ukkoseni on oinas ja ite myös sarvijaakko, mut meillä ei ole peliriippuvuutta ei pelailla näet, ei uskottomuutta ja joskus otetaan toisinaan taas ei.

Itse olen aina ollut uskollinen ja samoin on ukkoseni myös. Pettäminen on asia mikä meiltä ei onnistu, eikä muiden tiirailu.

• .......

Peliriippuvuutta on miehelläni ja sukulaismiehellä, molemmat oinaita ja todella sympaattisia luonteeltaan. Sukulaisellani ollut myös päihde ongelma...

• oinas on

Parantunut alkoholisti, mutta sitten petti pää ja eiku suljetulle. Olis vaan ottanut sitä viinaa ja kuollut siihen, niin olisi läheisetkiun päässeet helpommalla.

• viisasten juoma

Mun tuntema oinas_mies oli myös parantumaton alkoholisti, joi itsensä hengiltä, että silleen.. en suosittele oinasta heikkohermoisille.

• kemunki
        viisasten juoma kirjoitti:

Mun tuntema oinas_mies oli myös parantumaton alkoholisti, joi itsensä hengiltä, että silleen.. en suosittele oinasta heikkohermoisille.

juoppo hullun päivä kirja on oinaksen tekemä siis juha vuorisen eiks se todista jotain

• Perus Oinas
        kemunki kirjoitti:

juoppo hullun päivä kirja on oinaksen tekemä siis juha vuorisen eiks se todista jotain

Ei todista mitään kateellisten panettelua.
        Horoskoopilla ei mitään tekoa juonnin ja pelien kanssa.Vaan on puhdas sukuvika,eli rupu sakista periytynyt.

• Perus Oinas

Älä yleistä asioita millä ei ole mitään tekoa horoskooppimerkin kanssa.
      Ei pelata ei juopotella mutta silmää pitää olla kauniille naisille (katsella).
      Muuten on päässä jotain vikaa,tai muuten vaan seniili.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe