Useasti mainoskielessä esiintyy tuotteena nimenomaisesti naisten rintaliivit.Miksi tämä mainitaan erikseen koska miehet eivät niitä yleensä käytä ?
Mennäksemme vielä kenkäpolitiikkaan,ei mielestäni olisi syytä puhua kävelykengistä sillä sehän on niiden ilmeisin käyttötarkoitus.Siis pelkkä kenkä vain.
Erikseen voisi mainita juoksu,-maasto,-jne kengät.
Naisten rintaliivit
25
979
Vastaukset
- Hattiina Karhunsalo
Olisiko selvennyksen vuoksi, erotukseksi tyttöjen rintaliiveistä.
Sukkahousuja näkyy nykyisin olevan tarjolla miehillekin:
http://www.ferillo.com/products.php?g1=820853- Panty-José
Yhden koon sukkahousut?
- Saapas nähdä
Jos johonkin kielletään astumasta kengät jalassa, niin saappaissa sentään sopinee? Saappaathan eivät ole kengät, vaikka ne toki jalkineet ovatkin!
Rintaliivit lienevät englanniksi 'bra' (yksiköllinen sana, toisin kuin suomessa). Pidempi muoto kuulemma kuuluu 'over-the-shoulder boulder holder'.- Tio tusen röda trosor
Eikös mainittu vaatekappale olekkin ruotsiksi behå? Mistä lienee sekin sana tulee?
- että jotta
Tio tusen röda trosor kirjoitti:
Eikös mainittu vaatekappale olekkin ruotsiksi behå? Mistä lienee sekin sana tulee?
behå = bh = bysthållare.
- bysthållarehan
että jotta kirjoitti:
behå = bh = bysthållare.
on "sananmukaisesti" käännettynä "povenpitäjä", vai pitäisikö sanoa "povenpidin" tai peräti "povenpidike"...?
Suomeksi voisi siis käyttää lyhennettä "pp" tai "peepee"...
Minkähänlainen pp on BB:llä eli Brigitte Bardot'lla? - bra'han
on lyhenne sanasta "brassiere".
- Undonator
bra'han kirjoitti:
on lyhenne sanasta "brassiere".
Liivikauppa on varmaankin sitten 'brasserie'? Ainakin, jos siellä brassaillaan myymällä brasiliassa valmistettuja messinkiliivejä...
- Takametsien Mies
bysthållarehan kirjoitti:
on "sananmukaisesti" käännettynä "povenpitäjä", vai pitäisikö sanoa "povenpidin" tai peräti "povenpidike"...?
Suomeksi voisi siis käyttää lyhennettä "pp" tai "peepee"...
Minkähänlainen pp on BB:llä eli Brigitte Bardot'lla?>Minkähänlainen pp on BB:llä eli Brigitte Bardot'lla?
Tuntematta puheenaolevaa henkilöä, rohkenisin kuitenkin valistuneena arvauksena esittää että se on "soutien-gorge", jota on joskus kutsuttu myös nimellä "gorgerette" tahi "maintien-gorge".
Tuo "gorge" tässä sitten vähän ihmetyttää. - Anonyymi
Linta Riiviö kirjoitti:
Rintaliivittömyyteen on näköjään päästy 2001:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ultra_BraRuotsalainen Carola lauloi euroviisuissa "Bra Vibrationer" , ei varmaankaa sattumalta valittu nimi.
- Miksi et
käytä välilyöntiä pisteen ja pilkun jälkeen? Niin kuuluu ehdottomasti tehdä, ja tämä on lisäksi kielipalsta. Ennen kysymysmerkkiä sen sijaan käytät välilyöntiä. Se taas on väärin.
- Täkäläinen
Tämä on sentään vain Suomi24-portaalin keskustelupalsta. Meiltä täällä kirjoittelevilta ei sovi ihmeitä odottaa – tai sopii odottaa mitä vain!
Fiksut ihmiset ovat jossakin vallan muualla. - palstalainenkin
Etkö tiedä?että tämä ei ole mikään oikekielisyyspalsta.Tämä on vain keskustelua kielistä ja käännöksistä palsta.
- veäntelehtijä
Äläs ota noin vakavasti,voipi tulla kohtaus ennen aikojaan.
Ja kerro nyt mikä on ongelmasi,onko se jotain autismia tai vastaavaa joka panee takertumaan epäolennaiseen ?
Itse keskusteltavaan asiaan ei sinulla ole kuitenkaan koskaan mitään tuotavaa. - tässä nyt
palstalainenkin kirjoitti:
Etkö tiedä?että tämä ei ole mikään oikekielisyyspalsta.Tämä on vain keskustelua kielistä ja käännöksistä palsta.
keskustellaankin, tässä tapauksessa aloittajan tavasta jättää välilyönnit pois välimerkkien jälkeen, ja sen syistä. Vaan harvoinpa hänen kaltaisensa mitään syytä käytäntöönsä osaavat kertoa.
- Aburridísimo
tässä nyt kirjoitti:
keskustellaankin, tässä tapauksessa aloittajan tavasta jättää välilyönnit pois välimerkkien jälkeen, ja sen syistä. Vaan harvoinpa hänen kaltaisensa mitään syytä käytäntöönsä osaavat kertoa.
Pitkästyttävää besserwissismiä
- tuon
veäntelehtijä kirjoitti:
Äläs ota noin vakavasti,voipi tulla kohtaus ennen aikojaan.
Ja kerro nyt mikä on ongelmasi,onko se jotain autismia tai vastaavaa joka panee takertumaan epäolennaiseen ?
Itse keskusteltavaan asiaan ei sinulla ole kuitenkaan koskaan mitään tuotavaa.aloittajan esittämä kieliasia olisi jotenkin tärkeämpi kuin minun esittämäni kieliasia, tässä tapauksessa välilyöntien käyttämättömyydestä?
Ja mitä sinä siitä tiedät, onko minulla "itse keskusteltavaan asiaan (...) koskaan mitään tuotavaa"? Ethän sinä tiedä, mitkä kirjoitukset täällä ovat minun kirjoittamiani. - olet päättämään
Aburridísimo kirjoitti:
Pitkästyttävää besserwissismiä
muiden puolesta mikä on "boring"? Itse saat toki olla sitä mieltä, mutta älä vaadi, että muut noudattavat sinun tylsyysmääritelmääsi.
Ja oikeampi muoto olisi kyllä "besserwisserismi", ei tuo sinun yritelmäsi. - Aburridísimo
olet päättämään kirjoitti:
muiden puolesta mikä on "boring"? Itse saat toki olla sitä mieltä, mutta älä vaadi, että muut noudattavat sinun tylsyysmääritelmääsi.
Ja oikeampi muoto olisi kyllä "besserwisserismi", ei tuo sinun yritelmäsi.Helle vissiin sekoittanut mun pään. Voitko antaa anteeksi?
- Vartiotornitar
tuon kirjoitti:
aloittajan esittämä kieliasia olisi jotenkin tärkeämpi kuin minun esittämäni kieliasia, tässä tapauksessa välilyöntien käyttämättömyydestä?
Ja mitä sinä siitä tiedät, onko minulla "itse keskusteltavaan asiaan (...) koskaan mitään tuotavaa"? Ethän sinä tiedä, mitkä kirjoitukset täällä ovat minun kirjoittamiani.Hyvä, että pidät puoliasi. Bravo! Nuo avuttomat ja aggressiiviset kielipäättömät saavat minut joskus sellaisen raivon partaalle, että voisin hirttää heidät (saatte miljoonan, jos tiedätte, mistä). No hoh-hoijaa, pitää vain kehittää toleranssia heitäKIN kohtaan, sillä jotkut aikuiset vain ovat jääneet niin paljosta paitsi etteivät KOSKAAN kehity, eivät, vaikka rakastava kotiopettajatar kädestä pitäen opettaisi - ja rakastaisi.
- Polyglott
Vartiotornitar kirjoitti:
Hyvä, että pidät puoliasi. Bravo! Nuo avuttomat ja aggressiiviset kielipäättömät saavat minut joskus sellaisen raivon partaalle, että voisin hirttää heidät (saatte miljoonan, jos tiedätte, mistä). No hoh-hoijaa, pitää vain kehittää toleranssia heitäKIN kohtaan, sillä jotkut aikuiset vain ovat jääneet niin paljosta paitsi etteivät KOSKAAN kehity, eivät, vaikka rakastava kotiopettajatar kädestä pitäen opettaisi - ja rakastaisi.
Olet kiinnostava. Nainen, joka ymmärtää "kielten päälle", on upea.
Itse puhun viisi-kuusi (määrittelykysymys) kieltä. Olisi mielenkiintoista kuulla = lukea sinusta enemmän.
- Sillymoke
Tisunlisukkeet vai lyhyesti vain tisukkeet?
Nisänlisäkkeet vai lyhyesti vain nisäkkeet?- Deleter
>Nisänlisäkkeet vai lyhyesti vain nisäkkeet?
Nisänsisäkkeet ne voisivat olla yhtä hyvin myös – eikös tuo implantointi ole jonkinlaista insertointia?
Jos ne rintsikat sitten tulevat ulkopuolelle, niin ovatko ne ulokkeet? Vai joko tämä menee tårta på tårta-osastolle?
Sisä- ja ulkoseläkkeet ainakin kuuluvat toiselle puolelle kehoa ja niinmuodoin eri palstalle, joten niistä ei tämän enempää.
- Anonyymi
Naisten rintaliivit, voi myös itse ommella alusta loppuun, tehdä langat,kankaan napit?
Ongelma on liikaa metallia, rintaliiveissä, aiheuttaa allergiaa.
Saksa, Suomi myynti Lidl on Nivala myynti piste, vievät piiloon pieni kokoisen rintaliivit, kuppi joko Ab.
On myös Kärsämäki ongelma, he kulkevat liian vahvisti määräämässä puhelin reitit, heidän Terveystalo fysioterapia, puheille Riitta Kekkonen mankeli silitys näyttö jalat Markku Pulkkinen.
Olkapää ja rintakehä , rinta leikkaukset aika jolloin ei rintaliivit käy kipu.
Vaativat saman hlö puheen kautta K market ei rintaliivejä naislääkäri 👮 pakko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748