Niin elikkäs eilettäin sain kymconi korjaamolta (zx super feever) ja tekee semmosta temppua että vuotaa bensaa kaasarin ylivuotoputkesta? eli missä voisi olla vika?onko imulla mitään vaikutuksia,vai onko vika vain bensahanan venttiilissä?
Vastatkaa nopeesti!! ettei tankki tyhjene :)
bensaa..
4
657
Vastaukset
- vuotaa..
eli jos tukin ton ylivuoto letkun niin se alkaa sit vähän ajan päästä vuotamaan putsarista???
olen kokeillut "virittää" kohoa, mutta vuotaa silti. eikö koho silti nouse tarpeeksi ylös yms?? miten saisin sen vuodon loppumaan?- Kymco
Mulla ihan sama juttu, loppui kun viritin uimuria, ja jousta. Mutta samalla onnistuin rikkomaan sen bensaletkussa kiinni olevan muovi mötikän, osaatko sanoa mikä se on, tuskin kuitenkaan bensanputsari...? oisko se joku alipaine juttu(litteä läpinäkyvä, nuolikuvioinen)?, ja mistä täälllä hki:ssä saa varaosia haettua?
- vuotaa..
Kymco kirjoitti:
Mulla ihan sama juttu, loppui kun viritin uimuria, ja jousta. Mutta samalla onnistuin rikkomaan sen bensaletkussa kiinni olevan muovi mötikän, osaatko sanoa mikä se on, tuskin kuitenkaan bensanputsari...? oisko se joku alipaine juttu(litteä läpinäkyvä, nuolikuvioinen)?, ja mistä täälllä hki:ssä saa varaosia haettua?
..taitaapi olla bensan suodatin. itelläni sitä ei ole enää ku vaihoin letkun. olen itsekkin koittanut virittää sitä kaasarin kohoa mutta sitä pitäisi varmaan virittää lisää. bensaa ei tule kovinkaan paljoa enään, se silleen vaan tippase välillä ja yön yli kasvaa lätäkkö maahan. koitan vielä virittää sitä kaasaria jospa se siitä jo rupeais toimimaan :)
- rane
Kymco kirjoitti:
MASCO OY
YRITTÄJÄNKATU 7
04440 JÄRVENPÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656