Te, joilla on kokemusta lapsista ja naisen lapsista edellisestä parisuhteesta. Kuinka helposti sopeudutte uuteen perhe-elämään tai kuinka jakautuu teidän mielessänne "sun lapset ja mun lapset"?
Saatteko mielestänne tarpeeksi huomiota, vaikka naisella olisikin ennestään jo lapsia?
Kertokaa muutenkin kokemuksianne :)
Kertokaa Leijonamiehet...
Naispuolinen kyselee
1
1406
Vastaukset
- Zuida
Heips. Minun kokemukset kun kumppanilla lapsia entisistä suhteesta/teista.
- kohtelen hänen lapsiaan kuin he olisivat minulle nuoria ystäviä, olen se toinen aikuinen kun kumppani ei ole paikalla.
- kumppanini kohtelee minun lapsiani samoin.
- arvostan sitä että lapset tulevat toimeen kanssani ja kumppanini kanssa.
- pelkäsin yhteen muuttamista alussa kuinka se lähtee sujumaan, mutta tähän asti ei ongelmia tosin sopeutumista se on vaatinut kaikilta. nyt yhteis eloa takana 7kk. ja toivottavasti jatkuu kauan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797