Tilanne on siis se että Office paketti on käytössä nyt kolmessa kotikoneessa. Yksi koneista on pakko asentaa kokonaan uusiksi. Miten käy tuoteaktivoinnin kanssa kun Officen saa asentaa vain kolmeen koneeseen, onnistuuko asennus. Entä onko tällä kokeilulla vaikutusta toisiin koneisiin joissa sama versio pyörii?
Office 3ssa koneessa, onnistuuko aktivointi jos joutuu uudelleen asentamaan?
5
794
Vastaukset
- Office
>...Officen saa asentaa vain kolmeen koneeseen...
Sori, nyt on kyllä pakko vähän provoilla. :)
Asenna OpenOffice niin saat asentaa sen niin moneen koneeseen kuin sinulla on. Tai vaikka naapurillekin. Niin yksinkertaista se on!- AC21
Juu, tiedetään ja töissä on Winkun sijaan Linux käytössä mikä on vielä parempi ratkaisu moniin ongelmiin. Mutta valitettavasti puoliso ja monesti kyllä itsekin tarvii koti- ja opiskelukäytössä nimenomaan officen tuotteita. Joten jos jollakulla on kokemusta asiasta, niin mieluusti kuulisi.
- jos on töitäkin
tehtävä. Jos se Office vähän maksaakin, saa hinnalle kyllä vastinetta, esim. tuotetuki. Eikä tarvitse päätä hakata seinään, etenkään jos vaikkapa väsää jotakin tietokantakyhäelmää. Minäkin kokeilin OO:ta, nyt koneessani on Office 2003 enkä tippaakaan haikaile maksamieni rahojen perään.
- Vanha äijä
Sulla on asennusCD, josta on MS-Office asennettu kolmeen kotikoneeseen. Tältä levyltä voidaan tehdä uudelleenasennus mihin tahansa näistä kolmesta koneesta, näin olen kuullut. Korjatkaa jos olen väärässä.
- on, kokemusta
on...mutta jos otat pois näistä jostakin, ja haluat laittaa uuteen koneeseen niin sitten joutuu soittamaan aktivointinumeroon. joka on kyllä ilmainen. olen joutunut tuota palvelua käyttämään useamman kerran, kun on koneet vaihtuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738