Office 3ssa koneessa, onnistuuko aktivointi jos joutuu uudelleen asentamaan?

AC21

Tilanne on siis se että Office paketti on käytössä nyt kolmessa kotikoneessa. Yksi koneista on pakko asentaa kokonaan uusiksi. Miten käy tuoteaktivoinnin kanssa kun Officen saa asentaa vain kolmeen koneeseen, onnistuuko asennus. Entä onko tällä kokeilulla vaikutusta toisiin koneisiin joissa sama versio pyörii?

5

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Office

>...Officen saa asentaa vain kolmeen koneeseen...

Sori, nyt on kyllä pakko vähän provoilla. :)

Asenna OpenOffice niin saat asentaa sen niin moneen koneeseen kuin sinulla on. Tai vaikka naapurillekin. Niin yksinkertaista se on!

• AC21

Juu, tiedetään ja töissä on Winkun sijaan Linux käytössä mikä on vielä parempi ratkaisu moniin ongelmiin. Mutta valitettavasti puoliso ja monesti kyllä itsekin tarvii koti- ja opiskelukäytössä nimenomaan officen tuotteita. Joten jos jollakulla on kokemusta asiasta, niin mieluusti kuulisi.

• jos on töitäkin

tehtävä. Jos se Office vähän maksaakin, saa hinnalle kyllä vastinetta, esim. tuotetuki. Eikä tarvitse päätä hakata seinään, etenkään jos vaikkapa väsää jotakin tietokantakyhäelmää. Minäkin kokeilin OO:ta, nyt koneessani on Office 2003 enkä tippaakaan haikaile maksamieni rahojen perään.

• Vanha äijä

Sulla on asennusCD, josta on MS-Office asennettu kolmeen kotikoneeseen. Tältä levyltä voidaan tehdä uudelleenasennus mihin tahansa näistä kolmesta koneesta, näin olen kuullut. Korjatkaa jos olen väärässä.

• on, kokemusta

on...mutta jos otat pois näistä jostakin, ja haluat laittaa uuteen koneeseen niin sitten joutuu soittamaan aktivointinumeroon. joka on kyllä ilmainen. olen joutunut tuota palvelua käyttämään useamman kerran, kun on koneet vaihtuneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe