Onko kokemuksia naurujoogasta? Olen jostian lehdestä lukenut, että on ollut polttariojelmana loistava. Mutta olisi kiva kuulla mitä se käytännössä on ja paljonko maksaa jne. Polttarit tulee olemaan etelä-savossa, mutta en ole missään mihinkään naurujoogan pitäjään törmännyt.
naurujooga
5
2010
Vastaukset
- kaaso
On kokemuksia naurujoogasta tältä kesältä. Vietimme polttareita pääkaupunkiseudulla. Hintaa en muista, koska en itse järjestänyt tätä ohjelmaa. Sanotaan näin, että naurujooga on toimiva ohjelmanro, jos polttariporukka tuntee toisensa hyvin, ja on muutenkin avoimia uusille jutuille. Meidän porukassamme osa koki moisen hihittelyn ja hohottelun väkinäisenä ja koiranpissimisasennon ja kananräpyttelyn matkimisen lapsellisena. Tunti sisälsi toki myös hengitysharjoituksia, jotka oikeasti kuuluvatkin joogaan. Eli joillain varmasti parempiakin kokemuksia, mutta itse en tule käyttämään naurujoogaa tulevissa polttareissa.
- Naurettiin
Meillä oli hyvä kokemus, eikä meinattu saada naurua loppumaan. Hinta oli jotain 250 euron luokkaa.
- Itkijänainen32
Olen varma, että hetken päästä joku keksii itkujoogan. Todennäköisesti se tulee olemaan suuri juttu koko Suomessa. Varsinkin jos miehet saadaan mukaan !!
- Sannileena
On kokemusta naurujoogasta. Toimii pienessä ryhmässä lähinnä rentouttavana elementtinä,....
Kerran olin stand up koomikoita seuraamassa eräässä baarissa. Ne koomikot saivat paljon naurureaktioita yleisössä aikaan, jotka muistivat mainita erinäisiä alapäähän liittyviä substantiiveja ja adjektiiveja. Eli käytännössä porukka nauroi, kun koomikko sanoi sanan perse yms.... silkkaa tyhjän nauramista....
se että oikeasti on hauskaa ja mukavaa viettää iltaa esim. stand up komiikan parissa, on kuitenkin jotain muuta kuin silkkaa tyhjää nauramista, mitä naurujoogakin on. Naurujooga toimii terapeuttisena menetelmänä jännittyneille ihmisille, eikä naurujoogasta ei tule hyvä onnellinen olo ja mieli, vaan lähinnä väsynyt ja unelias.... ja vaivautunut...
joten jos haluatte nauraa polttareissa, suosittelen enemmin hyvää stand up koomikkoa, joka jotenkin osais huomioida tuon polttariteeman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061