mieleni tekisi laittaa kolme vuotiaalle dreeveri-urokselle kaveri, mutta en osaa päättää rotua enkä sitä onko se narttu vai uros...liikaa vaihtoehtoja. toisaalta tekisi mieli laittaa narttu mutta se meinaisi pallien poistoa ukolle..näyttelyura meillä on, mutta sertejä ei vielä. voisitteko kertoa omia kokemuksianne teidän dreeverien kavereista, miten ovat ottaneet vastaan uuden ystävän jne ja minkä rotuisia ne ovat olleet. olen itse ajatellu jotain spanielia, vois opettaa lintujahdille sit sen ehkä..kiitos!
dreeverille mikä kaveri?
5
520
Vastaukset
- dreeveri10
Toinen urosdreeveri.
- -Nakertaja-
Miksi mielesi tekisi ottaa dreeverillesi kaveri? Ja jos et tiedä, mitä varten sen ottaisit (=sinulla ei ole tarvetta sille)..
- tiinami
ai miksi? no siksi. tarviiko siihen nyt mitään syytä olla?? eikö se ole tarpeeksi että haluan kaverin koiralleni? ...daiju...
- nak
tiinami kirjoitti:
ai miksi? no siksi. tarviiko siihen nyt mitään syytä olla?? eikö se ole tarpeeksi että haluan kaverin koiralleni? ...daiju...
No yleensä mulla ja muillakin tutuillani ainakin on ihan pätevä syy, jos koiraa rupeaa laittamaan..
Onko muuten käynyt mielessä, että kaikki koirat eivät edes viihdy yhdessä eivätkä pidä seuraa toisillensa..?
- rellulle
Meillä on dreeverin kaverina walesinspringerspanieli (molemmat uroksia)
Mutta meillä walesi oli ennen dreeveriä. Dreeveri tuppaa olemaan aika jämäkkä luonteinen, joten en tiedä kuinka kolme vuotias hyväksyy toista. Minäkin vähän "pelkään" että jossain vaiheessa käymme valtataistelua. Vaikka walesi on vielä "herra". Tietenkin kun johtajuus on alusta saakka selvä voi selvitä ilman ongelmiakin. Joten miksikäs ei spanieli on ihan oiva ratkaisu jos sorsalle/kanalinnulle mieli tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784638Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877